سفر رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی به دهکده چارک
کد خبر: 3984299
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

سفر رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی به دهکده چارک

رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور با حضور در شهرستان دشتی بوشهر، از دهکده قرآنی چارک و فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در این دهکده بازدید کرد.

سفر رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور به دهکده قرآنی چارک/ ارسالی پنج شنبهبه گزارش ایکنا از بوشهر، محمدمهدی عزیززاده، رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور امروز 24 تیرماه، به همراه حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و ابراهیم کامران، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بازدید از فعالیت‌های انجام شده وارد روستای چارک شهرستان دشتی شد.

ارزیابی گزارش‌ها و مستندات ارائه شده به دبیرخانه انتخاب روستای قرآنی ایران از مأموریت عزیززاده به چارک است.

بازدید از مؤسسات و مراکز قرآنی، ادای احترام به فعالان فقید روستا، دیدار با قاریان و گروه تواشیح بین‌المللی معراج و بازدید میدانی از روستای چارک از جمله برنامه‌های سفر یک روزه  رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور به این روستاست.

عزیززاده در آغاز سفر خود در گلزار شهدای روستای چارک حضور پیدا کرد و با قاریان فقید این دهکده قرآنی، ادای احترام کرد و گفت: قرائت فاتحه و یاد و خاطره فعالان قرآنی فقید کوچک‌ترین کار در برابر زحمات چندین ساله آنها در راستای ترویج فرهنگ علوم دینی و قرآنی است. 

رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور افزود: پیشکسوتان قرآنی آموزش و تعلیم قرآن را به نسل‌های بعد خود انتقال داده‌اند و این مهم باعث تربیت و معرفی شاگردانی مانند شما شده است.

سید اسدالله حسینی پژوهشگر، قاری و فعال قرآنی روستا نیز ضمن معرفی قاریان فقید، افتخارات و مقام‌های کسب شده آنها را بیان کرد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی و چند نفر از فعالان قرآنی روستا علاوه بر ادای احترام به قاریان فقید با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان محمدصادق فقیه حسینی، سید اسدالله ابطحی، محمد سالمی، حسین قائدی، عباس فقیه و مرحوم  عبدالرزاق عاشوری از مدافعان حرم  و اساتید قرآن روستا از جمله مرحومین سیدجواد، سید نعمت‌الله، سید باقر، سید عبدالحسین، سید حیدر، سید ابراهیم، سید مهدی، سید عبدالعلی، سید محمود حسینی  را گرامی داشتند.

سفر رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی کشور به دهکده قرآنی چارک/ ارسالی پنج شنبه

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha