بستری ۴۹۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر
کد خبر: 3983871
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد:

بستری ۴۹۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر امروز، ۲۲ تیرماه ۴۹۴ نفر است.

سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از بوشهر، گفت: در 24 ساعت گذشته 140 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 94  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 112  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 88  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 42 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 13 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 4 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 2 آقا با 71 و 70  سال سن با سابقه بیماری دیابت و کلیوی و 2 خانم با 61 سال سن با سابقه بیماری قلبی و 59  سال سن بدون سابقه بیماری زمینه ای در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تا کنون 1311  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 57905  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری اظهار کرد: متاسفانه آمار بستری‌ها رو به افزایش هست و امروز در آستانه 500 تایی شدن موارد بستری در بیمارستان‌های استان هستیم که نتیجه آن افزایش موارد فوتی در روزهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha