بستری ۴۹۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر
کد خبر: 3984320
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

بستری ۴۹۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر طی ۲۴ تیرماه، ۴۹۰ نفر است.

سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امروز  24 تیرماه در گفت‌وگو با ایکنای بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۳ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند؛ افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز ۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا یک خانم با ۵۴ سال سن و سابقه بیماری دیابت و ۳ آقا در سنین ۵۵ تا ۸۳ سال با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی عروقی، دیابت و بیماری ریوی در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۱ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی افزود: تا کنون ۱۳۲۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند. از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۸۸۱۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha