لزوم گسترش امکانات بیمارستانی در سطح استان بوشهر
کد خبر: 3982906
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد؛

لزوم گسترش امکانات بیمارستانی در سطح استان بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به شیوع موج جدید بیماری کرونا در بیشتر مناطق ایران به ویژه جنوب کشور و استان بوشهر گفت: لزوم گسترش امکانات بیمارستانی در سطح استان و وجود تجهیزات کافی برای درمان بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز جمعه 18 تیرماه، پیامی را صادر کرد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»


یکی از موازین کمال ایمان «خدا معیاری» در تمامی ابعاد زندگی می باشد. «خدا معیاری» یعنی کارها را با رضایت خدا سنجیدن و انجام و ترک، دوستی و دشمنی را با معیار رضایت خداوند مدیریت کردن است. امام جواد علیه السلام:
«اَرْبَعُ مَنْ کُنّ فیهِ اِستَکْمَلَ الایمانَ: مَنْ اَعْطی للّه وَ مَن مَنَع فِی اللّه وَ احَبّ لِلّه وَ اَبْغَضَ لله»
« اگر کسی دارای چهار ویژگی باشد ایمان او کامل است: بخشیدن و نبخشیدن، دوستی و دشمنی وی برای خدا باشد» (کشف الغمه، ج 3، ص 195)

در این جمعه به محضر مبارک مردم عزیز استان ولایتمدار بوشهر چند نکته متذکر می شوم:

1. روز یکشنبه ۲۰ تیرماه سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) است. به همه مسلمانان و دوستداران مکتب اهل بیت(ع) تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم. آن حضرت همچون حضرت عیسی و یحیی علیهما السلام در کودکی به امامت رسید و در طول عمر «۲۵ سال» کوتاه خود منشاء خدمات بسیار برای اسلام گردید و در آخر با مظلومیت به شهادت رسید.

2. موج جدید شیوع بیماری کرونا در بیشتر مناطق ایران به ویژه جنوب کشور و استان عزیز بوشهر را فرا گرفته است. ضمن تشکر از کادر پزشکی و درمان و قدردانی از این گرامیان، چند توصیه عرض می نمایم که شایسته است هر چه زودتر به انجام رسد:
- گسترش امکانات بیمارستانی در سطح استان و وجود تجهیزات کافی برای درمان.
- تسریع واکسیناسیون در استان از سن ۵۰ سال به صورت جهادی و همچنین کادر آموزشی و خدماتی.
- مراعات جدی مردم عزیز در اجرای دستورالعمل های بهداشتی مانند زدن ‌ماسک، عدم برگزاری مراسم و دقت در فاصله گذاری اجتماعی.
- دقت و جدیت کامل مسئولان نظارتی در حسن اجرای دستورالعمل های بهداشتی.

3. متاسفانه به علت های مختلف وضعیت آب و برق در کشور دارای شرایط مطلوبی نیست. لازم است مسئولان محترم در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند و مردم عزیز نیز با صرفه جویی در مصرف آب و برق در این مسئله حیاتی همکاری‌های لازم اعمال نمایند. از مردم گرانقدر استان بوشهر در استفاده بهینه از آب و برق و صرفه جویی های مناسب طبق آمار نیرو وزارت تشکر و قدردانی نمایم.

4. امیدوارم در دولت جدید به ریاست حجت الاسلام رئیسی از افراد متخصص، متعهد، دلسوز، جهادی، جوان، انقلابی و ولایی مردمی و از شایستگان سراسر کشور و استان بوشهر استفاده شود و هدف تمامی آنان رضایت الهی و خدمت به مردم و ایجاد پیشرفت و عدالت باشد و در راستای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب و اندیشه های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» گام بردارند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha