درخشش چهار بوشهری در جشنواره ملی روایت جهاد
کد خبر: 3982809
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

درخشش چهار بوشهری در جشنواره ملی روایت جهاد

رئیس حوزه هنری استان بوشهر از درخشش چهار بوشهری در بخش های مختلف جشنواره ملی روایت جهاد خبر که با هدف ثبت و ضبط نقش آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه کمک‌های مومنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا برگزار شده بود خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، امید پارسایی‌فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر روز پنجشنبه هفده تیر در گفت‌وگو با اصحاب رسانه‌ از اعلام نتایج نخستین هنرواره ملی روایت جهاد خبر داد و گفت: فراخوان نخستین هنرواره ملی روایت جهاد همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد" قاسم سلیمانی" با هدف ثبت و ضبط نقش آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه کمک‌های مومنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.

وی بیان کرد: بنا به گزارش دبیرخانه هنرواره ملی روایت جهاد این رویداد ۱۱هزار و ۴۲۸ اثر را از سوی شرکت کنندگان خود دریافت کرده است.

پارسایی‌فر یادآور شد: در بخش موسیقی "امین فرامرزی" با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش خاطره نیز خداداد رضایی برای اثر "ماموریت ویژه" لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ۱۰میلیون ریال رتبه سوم را در این بخش به خود اختصاص داد.

پارسایی‌فر اظهار کرد: همچنین مونس عبدی زاده با اثر "بهترین سمفونی دنیا" و در بخش مدیا آماتور فاطمه میرزایی شایسته تقدیر و جایزه نقدی به آنها اهدا شد.

درخشش چهار بوشهری در جشنواره ملی روایت جهاد/ ارسالی پنج شنبه

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha