تقدیر استاندار بوشهر از بانوی قهرمان ملی‌پوش بوشهری
کد خبر: 3982818
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

تقدیر استاندار بوشهر از بانوی قهرمان ملی‌پوش بوشهری

استاندار بوشهر با حضور در مراسم تجلیل از فاطمه کرم زاده بانوی قهرمان ملی‌پوش بوشهری گفت:اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر عصر پنج شنبه هفده تیر با حضور در مراسم تجلیل ازفاطمه کرم‌زاده  ورزشکار ملی‌پوش و المپیکی رشته تیراندازی ضمن تبریک و قدردانی از تلاش های وی در راستای کسب مدال قهرمانی در مسابقات جهانی تیراندازی کرواسی گفت: اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

گراوند با اشاره به لزوم حمایت و قدردانی از جوانان ورزشکار که باعث افتخارآفرینی در ابعاد ملی و جهانی می شوند خاطر نشان کرد: حمایت از فاطمه کرم‌زاده در همه ابعاد مورد تأکید است و به سبب کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی کرواسی 100 میلیون ریال هدیه نقدی به وی اهدا می‌شود.

وی  و شریح کرد: از آنجایی که خانم کرم‌زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می‌یابد و با توجه به اراده و همتی که در این ورزشکار بوشهری وجود دارد، امید می‌رود مجددا پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ژاپن توسط ایشان به اهتزاز درآید.

استاندار بوشهر با اشاره به افتخار ملی کسب شده توسط یک بانوی بوشهری افزود: کسب این رتبه در رقابت‌های المپیک سبب خوشحالی ملت ایران و به ویژه استان بوشهر شده و همچنین با توجه به عملکرد عالی که در خانم فاطمه کرم‌زاده وجود دارد امید می‌رود این تیرانداز جوان بوشهری در المپیک توکیو نیز ژاپن صاحب افتخار دیگری شود.

وی هر گونه کمک و حمایت از این ورزشکار جوان بوشهری را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این ورزشکار بوشهری شایسته هر گونه حمایت است و درخشش وی در المپیک ژاپن سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر، اعتماد به‌‌نفس و توکل بر خدا در رقابت‌های جهانی المپیک برای کسب افتخار را مورد تأکید قرار داد و گفت: امید می‌رود در مسابقات المپیک توکیو ژاپن با کسب مدال، مایه غرور، افتخار و مباهات ملت ایران و مردم استان شوید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha