برگزاری نخستین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور
کد خبر: 3982304
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

برگزاری نخستین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور

نخستین نشست پایتخت قرآنی کشور با حضور جمعی از اعضای کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور امروز 14 تیرماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نخستین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور امروز، 14 تیر با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اعضای کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور، در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته، گفت: حرکت‌ها و اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای از طرف دستگاه‌های عضو کمیته انجام شده و لازم است این اقدامات شفاف سازی شود و جهت گیری‌ها به صورت دقیق تری مورد تأکید قرار گیرد.

طاهری در ادامه بیان کرد: لازم است برنامه‌های قرآنی پیشنهاد شده هر چه سریع‌تر به منظور نهایی شدن ارائه شود تا بتوانیم تا پایان تیر ماه سال جاری به جمع‌بندی جامعی برسیم.

جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه این نشست به تشریح و بیان وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو کمیته پرداخت و تصریح کرد: به یمن انتخاب استان ولایتمدار بوشهر به‌ عنوان پایتخت قرآنی کشور، ۱۰ کمیته تخصصی جهت پیشبرد اهداف عملیاتی اعم از کمیته برنامه‌ریزی، کمیته بودجه، ملی و پشتیبانی، کمیته آموزش، کمیته پژوهش و تألیفات، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته امور زیربنایی و کمیته اطلاع‌رسانی شکل گرفت که هر یک از این کمیته‌ها شامل چند کارگروه و عضو هستند.

وی همچنین در خاتمه بیان کرد: کمیته آموزش با مسئولیت مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جانشینی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان است که اولین نشست تخصصی این کمیته با حضور دستگاه‌های عضو از قبیل حوزه علمیه، بهزیستی، آموزش و پرورش و دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت به منظور ارائه برنامه آموزشی هر دستگاه به رئیس کمیته برگزار شد.

برگزاری اولین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور/ ارسالی سه شنبه

برگزاری اولین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور/ ارسالی سه شنبه

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha