برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر
کد خبر: 3981949
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر

آیین تودیع و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر با حضور امام جمعه بوشهر و جمعی از مسئولین کشوری مرکز خدمات حوزه علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح یکشنبه سیزده تیر طی آئینی با حضور سید‌محسن موسوی، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات و حامد نیکزادیان، مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات حوزه علمیه کشور از خدمات حجت‌الاسلام محمد‌علی عدالت به عنوان سرپرست این مرکز تقدیر کرد و حجت‌الاسلام محمد امیری را به عنوان مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر منصوب کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در این آیین، با بیان اینکه مرکز خدمات در حوزه، مرکز خدمت به اسلام و خدمت به اساس ایمان، تقوا و اخلاق است، اظهار کرد: مرکز خدمات در حوزه، مرکز خدمت به خانواده پرچمداران اسلام و شخصیت‌هایی است که نماد اسلامیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: مرکز خدمات حوزه، مرکز ویژه‌ای است چون گروه هدف آنها گروه ویژه‌ای هستند که اهل بیت به آنها توجه دارند.

وی تصریح کرد: هر خدمتی که شما به خانواده‌ها می‌کنید، به ویژه خانواده‌هایی که دچار مشکلات هستند، مطمئن باشید خداوند در همین دنیا دست شما را می‌گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در سال‌های اخیر یک تحول بنیادین در حوزه‌های علمیه استان بوشهر ایجاد شده، افزود: امید داریم در آینده حوزه‌های علمیه استان بوشهر به عنوان یکی از حوزه‌های اصلی جهان تشیع تجلی پیدا کند و منشأ خیرات و برکات بسیاری باشد و این مقدور است چون این استان دارای پیشیه بسیار باشکوهی در عرصه تأسیس حوزه‌های علمیه بوده است.

امام جمعه بوشهر در ادامه ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام محمد علی عدالت به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه بوشهر، از حجت‌الاسلام امیری بابت قبول زحمت این مسئولیت تشکر کرده و افزود: ان‌شاءالله با حضور حجت‌الاسلام امیری مرکز خدمات حوزه رشد و بالندگی بیشتری پیدا کند و باعث خیر و برکت برای استان بوشهر باشد.

در پایان این مراسم حکم مدیرکلی حجت الاسلام امیری و لوح تقدیری از زحمات حجت‌الاسلام عدالت سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر از دست آیت‌الله صفایی بوشهری به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha