پیام تبریک معاون استاندار به بانوی تیرانداز بوشهری
کد خبر: 3981267
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

پیام تبریک معاون استاندار به بانوی تیرانداز بوشهری

معاون استاندار بوشهر با صدور پیامی، کسب رتبه چهارم مسابقات تیراندازی از سوی فاطمه کرم‌زاده، بانوی تیرانداز بوشهری را تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از بوشهر، محمد‌تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر روز چهارشنبه 9 تیرماه در پیامی با تبریک کسب رتبه چهارم انفرادی و مدال طلای تیمی فاطمه کرم‌زاده در مسابقات کرواسی، گفت: برای این بانوی ورزشکار و جامعه ورزش استان بوشهر آرزوی موفقیت بیشتر در مجامع ملی و بین‌المللی دارم.

وی افزود: بسیار مفتخریم که با توان و همت فرزندان استان بوشهر، نام بلند کشور عزیزمان و این استان با افتخار می‌درخشد و خود جوانان پرشور و تلاشگر این استان، نام ایران را در سراسر جهان بلندآوازه می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های ستودنی فاطمه کرم‌زاده به عنوان یک بانوی ورزشکار مسلمان، مایه مباهات است و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

فاطمه کرم‌زاده در این مسابقات با ۶۳۳.۶ امتیاز به عنوان نفر اول در ماده تفنگ بادی به مرحله نهایی راه یافت و در فینال با اختلاف بسیار کم پس از نمایندگانی از مجارستان، اسلوونی و ایتالیا در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha