برای مرور جنایت‌های آمریکا، هزاران ساعت هم کم است
کد خبر: 3980683
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران:

برای مرور جنایت‌های آمریکا، هزاران ساعت هم کم است

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به دشمنی دیرین آمریکا با ایران گفت: اگر جنايات آمریکا را مرور کنیم، هزاران ساعت تمام نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران روز دوشنبه هفتم تیرماه در همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای ۷ تیرماه در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم‌ تیرماه و تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: دشمن از آغاز خلقت نگاه، سلطه‌گری و سلطه‌پذيری بر جامعه داشته است که در عصر همه انبیا بدین گونه بوده است.

وی با بیان اینکه انسان حق ندارد خود را در مقابل استکبار ذلیل بداند، گفت: طاغوت زدایی ریشه در دین دارد.
شیرازی با اشاره به اینکه اسلام به ما اجازه نمی‌دهد رابطه با سلطه گر داشته باشیم افزود: اگر جنايات آمریکا را مرور کنیم هزاران ساعت تمام نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه هر لحظه استکبار در جهان مملو از جنايت علیه بشريت است، خاطرنشان کرد: باید در ایران باید تبیین شود که هر شهید ما سند جنايت آمریکا است.
وی جنگ تحمیلی بر علیه ایران نتیجه‌ سلطه‌گری جهانی خواند و تصریح کرد: استکبار در صدد متلاشی کردن جامعه اسلامی است.
شیرازی با بیان اينکه اولین جنايت آمریکا روی کار آمدن رژیم پهلوی بود، گفت: بازگشت پهلوی دوم در ۲۸ مرداد تبیین سلطه پذیر کردن ملت ایران بود.
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با تأکید بر اینکه آمریکائی ها نفی دموکراسی هستند اظهار کرد: آمریکا با قانون‌ کاپیتولاسیون در پی ذلیل کردن ملت ایران بود.
وی با بیان اينکه آمریکا می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد، اظهار کرد: تنها قدرتی که مانع قدرت طلبی آمریکاست جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است.
شیرازی با اشاره به اینکه هر جنایتی در جهان دست آمریکا مشهود است یادآورشد: جنگ تحمیلی بر علیه کشور ايران با تحریک آمریکا و پشتیبانی استکبار جهانی بود؛ اما جمهوری اسلامی ایران امروز به نظام ریشه‌دار و درخت تنومندی تبدیل‌ شده است.
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران ضمن بیان اینکه امروز آمریکا در جهان نسبت به سال ۵۷ در جهان قدرتی ندارد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تلاش همه استکبار قوی‌تر شده است.
وی  با اشاره به اینکه دیروز فلسطين ها با سنگ می جنگیدند؛ اما امروز فلسطين با موشک‌ علیه اسرائیل می جنگد گفت: علت قدرت گرفتن امت اسلامی در جهان جمهوری اسلامی ایران است.
شیرازی به شهادت رساندن سردارشهید سلیمانی در نیمه شب نشان را اوج ذلالت آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اشتباهات محاسباتی دشمنان به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود.
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران افزود: اگر فاجعه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی اتفاق نمی افتاد نفوذ بنی صدر در قدرت افشا نمی‌شد.
وی با بیان اینکه مظلومیت شهید بهشتی از شهادتش بیشتر بود بیان داشت: دشمنان نمی‌دانند با ترور ملت ایران‌ منسجم‌تر می‌شوند.
شیرازی اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی ملت عراق، سوریه، لبنان و مردم هند، افغانستان و پاکستان را بر علیه آمریکا شوراند که این خود نشان از اشتباه محاسباتی دشمنان بود.
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران دفاع از نظام اسلامی دفاع از دین و ارزش ها دانست و گفت: خون شهدای ما که برای نابودی کفر ریخته شده سیلی ایجاد خواهد کرد که باعث ذلیل تر شدن دشمنان خواهد شد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha