سازمان تبلیغات اسلامی؛ اعتلاء دهنده فرهنگ دینی ـ اسلامی مردم ایران
کد خبر: 3980407
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

سازمان تبلیغات اسلامی؛ اعتلاء دهنده فرهنگ دینی ـ اسلامی مردم ایران

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان بوشهر در مراسم چهلمین سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این سازمان همواره در مقاطع حساس و تاریخ‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی از فرمایشات مقام عظمای ولایت کوشیده است که با انجام مسئولیت‌های خود اعتلاء دهنده فرهنگ دینی ـ اسلامی مردم ایران باشد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام علی فرجی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان بوشهر، امروز، 6 تیر ماه با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تلاش‌های بی‌شائبه‌ حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تقدیر کرد و چهلمین سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

فرجی سازمان تبلیغات اسلامی را به‌عنوان نهادی تاثیرگذار برشمرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان نهادی تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی است.
 
وی همچنین بیان کرد: این سازمان همواره در مقاطع حساس و تاریخ‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی از فرمایشات مقام عظمای ولایت کوشیده است با انجام مسئولیت‌های خود اعتلاء دهنده فرهنگ دینی اسلامی مردم ایران باشد.
 
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان بوشهر بیان کرد: با ارج نهادن به تلاش‌های بی‌شائبه‌ حضرتعالی در مدیریت بخش‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و همچنین استفاده از توانمندی‌های اجرایی در تعامل پایدار با مجموعه فرهنگی استان، که به رشد شاخص‌های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی در سطح استان انجامیده است، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
سازمان تبلیغات اسلامی، اعتلاء دهنده فرهنگ دینی_اسلامی مردم ایران است/ ارسالی یک شنبه
سازمان تبلیغات اسلامی، اعتلاء دهنده فرهنگ دینی_اسلامی مردم ایران است/ ارسالی شنبه
 
سازمان تبلیغات اسلامی، اعتلاء دهنده فرهنگ دینی_اسلامی مردم ایران است/ ارسالی شنبه
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha