اسامی برگزیدگان استان بوشهر در «جشنواره ملی مجازی قرآن نور امید» اعلام شد
کد خبر: 3981974
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

اسامی برگزیدگان استان بوشهر در «جشنواره ملی مجازی قرآن نور امید» اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر، اسامی برگزیدگان این استان در «جشنواره مجازی قرآن نور امید» را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، جواد احمدی‌منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر روز یکشنبه سیزده تیرماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه از اعلام نتیجه جشنواره ملی مجازی قرآن نور امید خبر داد و گفت: جشنواره ملی مجازی قرآن، نور امید با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به رده سنی شرکت‌کنندگان این جشنواره ملی افزود: این جشنواره در 2 رده مختلف سنی بزرگسال، کودک و نوجوان برگزار شد.

احمدی منفرد با اشاره به رشته‌های موجود در این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های مختلف تفسیر، حفظ موضوعی قرآن، تلاوت تحقیق، شعر، پوستر، کتابخوانی، فیلم کوتاه نماز، جلسات خانگی قرآنی نقاشی با مضامین نماز و قرآن، بلبلان وحی و تلاوت‌های تقلیدی و سرودهای انقلابی در گستره ملی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه گفت: در این مسابقه قرآنی، علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم نیز مشارکت داشتند و قریب به 22000 نفر در سطح کشور در آن شرکت کردند.

احمدی‌منفرد در ادامه تصریح کرد: اسامی نفرات برتر شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات ملی، اوایل تیر 1400 از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان، به عنوان دبیرخانه این جشنواره قرآنی اعلام شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر اسامی نفرات برگزیده استان در این جشنواره قرآنی را به شکل زیر اعلام کرد: در بخش نهج البلاغه، اکبر حیدری معینی (شهرستان بوشهر)، در بخش روایت زندگی، سیدمحمد مرتضوی (برازجان) و فاطمه بدری (گناوه)، در بخش کتابخوانی: نوشین یوسفی (بوشهر)، در بخش بلبلان وحی قرائت تقلیدی، فرهاد مسرور (عالی‌شهر) و در بخش حفظ سوره‌های عصر و قدر سیده‌رقیه حسینی حبیبی (کاکی) به عنوان نفرات برتر اعلام شدند. همچنین در بخش عکس، امیررضا اسدی (بوشهر)، در بخش نامه‌ای به خدا، حسین زارع‌زاده (برازجان)، نیلوفر آذرنیوشان (برازجان) و امیرعلی عبداللهی (کنگان)، در بخش نقاشی، فاطمه شاه‌حسینی (برازجان)، در بخش جلسات خانگی، محمد انگشتبه (دیر) و سعید عبداللهی (اهرم) انتخاب شدند. در بخش دکلمه‌خوانی امیرعلی پولادی (بوشهر) و در بخش اذان‌گویی، سیدعلی حسینی حبیبی (کاکی)، حسین غلامی‌نژاد (تنگستان)، محمدطاها کاظمی (کاکی)، محمد طالع‌فر (کاکی) محمدامین رضایی (کنگان)‌.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha