رعایت بیش از 90 درصدی پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف استان بوشهر
کد خبر: 3981943
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
مدیر گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

رعایت بیش از 90 درصدی پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف استان بوشهر

مدیر گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از اصناف استان بوشهر گفت: در هفته گذشته، سه هزار و ۹۱۲ مورد بازرسی از اصناف در استان بوشهر انجام شده که رعایت بهداشت فردی در آنها به میزان ۹۰ درصد، استفاده از ماسک و  رعایت فاصله‌گذاری ۸۹ و رعایت تهویه ۹۱ درصد بوده است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، میمنت توبه‌خاک، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز یکشنبه سیزده تیرماه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که در استانداری بوشهر برگزار شد، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵۰ هزار و ۱۷۱ مورد بازرسی در استان انجام شده که از این تعداد پنج هزار و ۳۷۰ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

توبه‌خاک با اشاره به انجام ۲۶هزار و ۵۲۴ بازرسی مشترک در استان بوشهر افزود: در این مدت ۲۲هزار و ۳۴۱ مورد اخطار صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین در هفته گذشته، سه هزار و ۹۱۲ مورد بازرسی از اصناف در استان بوشهر انجام شده که رعایت بهداشت فردی در آنها به میزان ۹۰ درصد، استفاده از ماسک و  رعایت فاصله‌گذاری ۸۹ و رعایت تهویه ۹۱ درصد بوده است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: ۹.۴ درصد از اصناف اخطار گرفته و ۶ صنف نیز تعطیل شدند.

وی اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در صنف‌های اصلی مانند اماکن ورزشی، پایانه‌های مسافربری و جایگاه‌های سوخت در پایین‌ترین میزان قرار دارد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha