عدم برگزاری نماز جمعه در شهرستان های استان بوشهر
کد خبر: 3982815
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

عدم برگزاری نماز جمعه در شهرستان های استان بوشهر

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به قرار گرفتن شهرستان های بوشهر در وضعیت قرمز و نارنجی گفت: برای گذر از موج تازه شیوع این ویروس رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش از پیش از سوی عموم مردم مورد توجه قرار گیرد از همین رو فردا در هیچ‌ نقطه‌ای از استان نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر پنج‌شنبه هفده تیر در گفت‌وگو با اصحاب رسانه‌ گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه تنها در شهرهای با وضعیت زرد کرونایی برگزار می‌شود که در زمان حاضر هیچ‌یک از شهرهای بوشهر در این وضعیت قرار ندارند.

بهمیاری خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی، شهرستان‎‌های دشتستان، کنگان، دیلم، گناوه، تنگستان، عسلویه، جم و دشتی در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند و شهرستان‌های بوشهر و دیر در شرایط نارنجی هستند.

وی با اشاره به شیوع موج جدید کرونا تصریح کرد: لازم است برای گذر از موج تازه شیوع این ویروس رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش از پیش از سوی عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهریادآور شد: هفته گذشته نیز به همین دلیل نماز جمعه در هیچ‌یک از شهرهای بوشهر برگزار نشد.

از ۴۱ شهر استان بوشهر، ۲۵ شهر دارای امام جمعه است که در صورت کاهش شیوع کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد کرونایی آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در آنها برپا می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha