اتحاد مسلمانان بر سه محور قرآن، نبی اکرم(ص) و اهل بیت(ع) استوار است
کد خبر: 4007138
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
امام‌جمعه موقت کنگان:

اتحاد مسلمانان بر سه محور قرآن، نبی اکرم(ص) و اهل بیت(ع) استوار است

امام‌جمعه کنگان با اشاره به لزوم وحدت در جامعه اسلامی، گفت: نبی مکرم اسلام، اهل بیت ایشان و قرآن کریم محور اتحاد امت اسلام است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف قاسمی، امام‌جمعه موقت کنگان، ۳۰ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سفر اخیر ریاست‌جمهوری به استان و تأید یکی از بزرگان استان بوشهر در مورد لزوم استفاده از سرمایه‌های انسانی استان در پست‌های کشوری، گفت: پیشنهاد جدی این است که از نیروهای توانمند بومی شهرستان کنگان نیز در پست‌های استانی استفاده شود.

وی با تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) و فرزند برومندش رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، با تأکید بر ضرورت برگزاری مراسم جشن با رعایت مسائل بهداشتی، بیان کرد: نبی مکرم اسلام(ص)، اهل بیت ایشان و قرآن کریم محور اتحاد امت اسلام است.

خطیب موقت جمعه با اشاره به موضوع بعضی از ناهنجاری‌ها در ساحل و بعضی نقاط شهرستان و گلایه‌مندی مردم در این زمینه، گفت: از متولیان امر خواهان چاره‌اندیشی در حوزه فرهنگی، سالم‌سازی محیط و حمایت قضائی برای جلوگیری از هنجارشکنی در ساحل هستیم.

قاسمی با اشاره به سالروز اعتراض و افشاگری امام(ره) در مورد کاپیتولاسیون و جنایات‌های آمریکا در طول تاریخ و در کشورهای مختلف و بیان اینکه کاپیتولاسیون استقلال کشورها را مخدوش می‌کند، تأکید کرد: هر جایی که محور توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران باشد با مشت آهنین نیروهای مقتدر مسلح مواجه خواهد شد.

امام‎جمعه موقت کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدمصطفی خمینی از مقام آن مجاهد و عالم شهید تجلیل کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha