فرهنگ و هنر؛ بهترین راه برای جبران آسیب‌های کرونا در جامعه
کد خبر: 4009064
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دشتی مطرح کرد:

فرهنگ و هنر؛ بهترین راه برای جبران آسیب‌های کرونا در جامعه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با اشاره به تأثیرات مخرب کرونا بر جامعه گفت: کرونا ضربات جبران ناپذیری را به حوزه‌های مختلف جامعه وارد کرد که فرهنگ و هنر بهترین گزینه برای برون‌رفت، احیا و ترویج آنها است.

سید عطاالله حسینی قاری و حافظ قرآن

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در آیین تقدیر از سیدعطاالله حسینی قاری و موذن برجسته روستای چارک که امروز 9 آبان‌ماه برگزار شد گفت: حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن مؤلفه‌های لازم جامعه هستند که ترویج آنها می‌تواند زمینه رشد را فراهم کند.

وی اظهار کرد: هنرکارت طرح بسیار خوب و اثرگذار در راستای حمایت از هنرمندان است که توانسته آنها را در ایام کرونا به تولید آثار ماندگار ترغیب و نشاط اجتماعی را در جامعه ترویج دهد.

زارعی با بیان اینکه در شرایط موجود حمایت از فعالان حوزه فرهنگی، هنری، رسانه و قرآنی امری ضروری است، افزود: کرونا ضربات جبران ناپذیری را به حوزه‌های مختلف جامعه وارد کرد که فرهنگ و هنر بهترین گزینه برای برون‌رفت، احیا و ترویج آنها است. حمایت از بخش‌های مختلف اعم از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن در شرایط فعلی جامعه از اولویت‌های اداره است.

سیدعطاالله حسینی قاری و موذن برجسته روستای چارک در ادامه ضمن تشکر از پی‌گیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور هنر کارت، اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای فعالیت‌های آموزشی فرهنگ علوم قرآنی را بین نونهالان و نوجوانان نهادینه کنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha