دیدار رئیس اداره ارشاد شهرستان دشتی با قاری نوجوان خورموجی
کد خبر: 4020611
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

دیدار رئیس اداره ارشاد شهرستان دشتی با قاری نوجوان خورموجی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با حضور در منزل محمدحسن زیارتی، قاری و هنرمند نوجوان اهل خورموج با وی دیدار کرد و با اهدای لوح سپاس از زحمات ایشان قدردانی به عمل آورد.

دیدار رئیس ارشاد دشتی با محمدحسین زیارتی قاری نوجوان خورموجی

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی امروز 22 آذرماه با محمدحسن زیارتی قاری و هنرمند نوجوان اهل خورموج دیدار کرد.

زارعی در این دیدار ضمن تقدیر از این قاری نوجوان خورموجی گفت: قرآن برترین هدیه آسمانی است که تمسک به آن سعادت دنیوی و اخروی برای انسان به همراه دارد و این کلام وحی آخرین معجزه پیامبر بزرگ اسلام است که خداوند برای او مقرر کرد تا نقش و تأثیر قرآن و کتاب را برای بشر در زندگی نمایان کند.

زارعی با بیان اینکه حافظ و عامل ترویج قرآن در قیامت دارای مقام شفاعت است، افزود: به گفته پیامبر خدا، حامل قرآن پرچم‌دار اسلام است و هر کس او را گرامی بدارد خداوند را گرامی داشته است و افرادی كه حافظ و قاری و اهل قرآن هستند از مقام و مرتبه خاصی در دنيا و آخرت برخودار هستند و شما تربیت شده در دامن پدر و مادری قرآنی، ولایی، نیک اندیش و خیّر هستید که در دوران بیماری همه مردم نگران و از خداوند خالصانه استمداد سلامتی‌تان را داشتند و جای شکرگذاری است که بهبودی خود را باز یافتید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در پایان دیدار با اهدا لوح سپاس و هدیه فرهنگی از محمدحسن زیارتی قاری نوجوان شهر خورموج تقدیر کرد.

محمدحسن زیارتی 17 آذر سال 1383 در شهر خورموج متولد شده است. وی رتبه اول در مسابقات قرائت قرآن، مداحی، اذان، نهج‌البلاغه و انشای نماز، مقام اول در مسابقه فیلم کوتاه دانش‌آموزی، اجرای قرائت در حرم امام علی(ع) و امام حسین(ع)، ساخت کلیپ و پادکست و پوستر ویژه‌ شهداء، مسئول انجمن اسلامی، عضو گروه سرود نجوا و تک‌خوانی و اجرا در صدا و سیمای بوشهر در برنامه شونشینی بخشی از عناوین و فعالیت‌های وی است.

دیدار رئیس ارشاد دشتی با قاری نوجوان خورموجی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha