برگزاری دوره آموزش صوت و لحن قرآن در چارک دشتی
کد خبر: 4004169
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

برگزاری دوره آموزش صوت و لحن قرآن در چارک دشتی

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک از برگزاری دوره آموزش صوت و لحن قرآن در چارک دشتی خبر داد و گفت: در این برنامه آموزشی شرکت‌کنندگان گام به گام دروس را به‌صورت تخصصی فرا می‌گیرند.

سید عطاءالله حسینی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از برگزاری دوره آموزشی صوت و لحن قرآن خبر داد و اظهار کرد: براساس جدول زمان‌بندی دوره، در هر جلسه به موضوعات مشخص پرداخته می‌شود تا شرکت‌کنندگان گام به گام آموزش صوت و لحن قرآن را به‌صورت تخصصی فرا بگیرند.

حسینی اظهار کرد: این دوره در سه مقطع مقامات اصلی، فرعی و مرکب طراحی شده است که در فضای مجازی و حضوری ارائه می‌‎شود و سعی داریم از قاریان و مربیان برجسته و شاخص روستا نیز در جلسات بهره‌مند شویم تا قرآن‌آموزان در صوت و لحن با صداهای زیر و بم آشنا شوند.

مدرس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک با بیان اینکه در نخستین جلسه ثبت‌نام‌کنندگان پس از معرفی و میزان آشنایی با قرآن به قرائت قرآن به‌صورت روخوانی پرداختند، افزود: جلسه آغازین این دوره، راهی برای آشنایی قرآن‌آموزان با اصول اولیه قرائت و آشنایی اساتید با وضعیت و سطح قرآن‌پژوهان بود و از جلسات بعدی طبق جدول برنامه‌ریزی شده دوره پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: دوره آموزش صوت و لحن قرآن یکی از برنامه‌های قرآنی روستای چارک است که در امسال از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان روستای قرآنی کشور انتخاب شده است.

طرح دوشنبه‌های صوت و لحن برنامه‌ فرهنگی قرآنی است که با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی و پرورش و معرفی آنها به جامعه توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک  ارائه می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha