برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
کد خبر: 4010161
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان از برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

به گزارش ایکنا از بوشهر، مهراب کیانی رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) روز گذشته 11 آبان در نشست خبری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.
کیانی با اشاره به شرکت‌کنندگان این رویداد خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور جوانان و نوجوانان خوش فکر و خلاق استان بوشهر در زمینه تولید محتوای دیجیتال برگزار می شود و موضوع رویداد در روز افتتاحیه یعنی 12 آذر توسط سردار سلیمانی به صورت ارتباط مستقیم تصویری اعلام می شود.
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق علیه السلام به تشریح موضوعات این رویداد پرداخت و ابراز کرد: شرکت کنندگان در این رویداد در سه بخش ملی که شامل پویانمایی و انیمیشن، تولید بازی‌های رایانه‌ای و اپلیکیشن موبایل همچنین در دو بخش بومی تولید پوستر و تولید کلیپ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: در پایان رویداد برترین تولیدات انتخاب شده و به گروه های برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت و همچنین افراد و گروه های برتر به مرحله ملی این رقابت‌ها که در آبان ماه برگزار می شوند راه خواهند یافت.
رئیس مرکز فضای مجازی سپاه استان بوشهر ابراز کرد: برای اختتامیه تا الان قول‌هایی را گرفته‌ایم که از حضور معاون وزیر ورزش و جوانان جناب آقای وحید یامین پور در این مراسم بهره مند شویم.
وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور رسانه‌ها گفت: از اصحاب رسانه‌ها دعوت می‌کنیم که در این رویداد مهم در کنار ما باشند و به همین منظور مکانی برای حضور رسانه‌ها در محل برگزاری رویداد تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha