شناخت دشمن می‌تواند بقای جامعه را تضمین کند
کد خبر: 4019631
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی سپاه بوشهر:

شناخت دشمن می‌تواند بقای جامعه را تضمین کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی سپاه بوشهر با اشره به لزوم دشمن‌شناسی گفت: شناخت دشمن از ضروریات اولیه هر مبارزه است و از طریق آن می‌توان بقای خود و جامعه را تضمین کرد.

دیدار حجت‌الاسلام یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ بوشهر با کشاورزی مدیرکل تعاون بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز 18 آذر در دیدار با مصدق کشاورزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر ضرورت بصیرت افزایی مسئولین ادارات در استان تاکید کرد و گفت: بزرگترین چیزی که می‌تواند ما را سربلند کند، تقوا و بصیرت است و این تقوا و بصیرت کمک می‌کند تا تشخیص راه درست را از راه غلط و دوست را از دشمن تشخیص دهیم.

وی افزود: بصیرت یعنی شناخت زمان و مکان که این امر از نیازهای اساسی امروز است تا دشمن نتواند در جامعه اسلامی نفوذ کند و داشتن بصیرت همان عملکرد جهادی بوده که با آگاهی و اجرای مأموریت و دفاع از اسلام و انقلاب که به مرور با بصیرت افزایی بتوانیم جنگ نرم دشمنان را خنثی کنیم.

یحیایی ادامه داد: برای مبارزه با دشمنان، حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن لازم است روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و با دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت و آگاهی خود از شر دشمنان در امان باشیم و شناخت دشمن از ضروریات اولیه هر مبارزه است که از طریق آن می‌توان بقای خود و جامعه را تضمین کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: در طول تاریخ جوامع، تمام شکست‌ها ناشی از بی‌توجهی مسئولین به مردم بوده است و امروزه بصیرت افزایی نیاز جدی روزگار ما است و در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از رزمندگان با بصیرتی که داشتند و با توجه به اینکه حتی امام راحل را ندیده بودند، به جبهه رفتند و پیروزی‌های غرور آفرینی را رقم زدند امروزه نیز خوشبختانه مسئولین انقلابی با بصیرت خود جریان شناس هستند و در زمان حوادث و فتنه‌ها به خوبی جریان‌ها را تشخیص می‌دهند، در برابر آن موضع می‌گیرند و هر کجا نیاز باشد هم خودشان هم نیروها و امکاناتشان را بسیج می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به خاطر حمایت‌های انجام شده این اداره از تیپ عملیاتی امام صادق (ع) که در مرز خوزستان انجام مأموریت می‌کند تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha