برگزاری صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش در بوشهر
کد خبر: 4016585
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

برگزاری صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش در بوشهر

مراسم صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش به‌مناسبت سالروز نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده پایگاه دریایی بوشهر و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ششم آذرماه برگزار شد.

امیر دریادار احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آئین صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور امیر دریادار احسان نصیری، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر و غلامحسین کرمی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ششم آذرماه برگزار شد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اشاره به قدرت ارتش نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار از منافع ایران اسلامی در آب‌های آزاد دفاع می‌کند و توانمندی این نیرو، برای دشمنان اسلام از جمله استکبار جهانی پریشانی گسترده‌ای فراهم کرده است. 

وی اضافه کرد: امروز با وجود همه شیطنت‌ها و ناامنی‌هایی که استکبار جهانی برای جامعه جهانی ایجاد کرده اما به دلیل وجود رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، کارگروه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج شاهد امنیتی پایدار در ایران اسلامی هستیم و از افتخارات این نیرو حراست و حفاظت از مرزهای آبی و زمینی جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نصیری با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های دور گفت: دریانوردی ۱۳ هزار مایل معادل ۲۶۰ هزار کیلومتر از سوی ناوگروه مکران و حضور در سن‌ پترزبورگ و عبور از هفت آبراه بزرگ دنیا از جمله اقیانوس اطلس نشانه بارز قدرت نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر بیان کرد: تاریخ ایران اسلامی سرشار از جانبازی‌ها، دلاور مردی‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنانی است که در لحظه‌های حساس و سرنوشت ساز با گذشت از جان و مال خود نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند و هفتم آذر و عملیات غرورآفرین مروارید با تمام ابعاد بی نظیر آن یادآور چنین لحظه‌هایی است.

در ادامه نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مردمی و ولایی هستند و هرجا ندای مظلومی بلند شود این نیرو با اقتدار حضور دارد و در این سال‌ها توانسته‌اند با اقتدار بت‌ها، سحر و جادو را نابود و با اقتدار از مرزهای کشور دفاع کنند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از هر لایحه‌ای در راستای تقویت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راستای رضایت کارکنان مؤمن آنها حمایت و همراهی می‌کند. هفتم آذر سالروز حماسه‌ دریادلان ناوچه موشک‌انداز «پیکان» در عملیات مروارید و تبلور ایثار و جانفشانی‌های کارکنان قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت کشور است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha