اجرای سه مرحله کمک‌های مومنانه تیپ امام صادق(ع) در خرمشهر و آبادان
کد خبر: 3999204
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

اجرای سه مرحله کمک‌های مومنانه تیپ امام صادق(ع) در خرمشهر و آبادان

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق‌(ع) استان بوشهر از اجرای سه مرحله کمک‌های مومنانه در خرمشهر و آبادان خبر داد و گفت: در اجرای کمک مؤمنانه در 3 مرحله، خدمات قابل توجهی به ساکنان خرمشهر و آبادان به ارزش 500 میلیون تومان ارائه شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سردار یدالله کشاورز، فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق‌(ع) استان بوشهر ظهر امروز سی شهریورماه با حضور در جمع اصحاب رسانه در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس، با اشاره به نقش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن بعثی با حمایت کشورهای مختلف منطقه و جهان به مرزهای ایران اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تجاوز کردند که رزمندگان در 8 سال با رشادت و حماسه‌آفرینی، آنان را زمین‌گیر کردند.

وی با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس تشریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس جلوه زیبا از ایثار، رشادت، اخلاق و انسان‌سازی برای انتقال به نسل جوان است و لازم است نسل نوجوان و جوان با این فرهنگ غنی آَشنا شوند تا از ترفندهای دشمنان مصون مانده و بتوانند به مقابله با آن بپردازند.

کشاورز با اشاره به مقابله و پیکار رزمندگان استان بوشهر در 3 جبهه زمینی، دریایی و هوایی با ارتش تا دندان مصلح رژیم بعثی تشریح کرد: رزمندگان جان بر کف استان بوشهر جان خود را در دست گرفته و با وجود مخاطرات بسیار، در عملیات‌های مختلف دوران 8 سال دفاع مقدس حضور پررنگ یافته و نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کردند.

فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق‌(ع) استان بوشهر با اشاره به هفته بزرگداشت دفاع مقدس تصریح کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطرات رزمندگان و شهدای گرانقدر، 200 برنامه مختلف در حال اجرا و برگزاری است.

کشاورز با اشاره به تقویت تیپ زمینی در نقاط مرزی خاطر‌نشان کرد: تقویت تیپ زمینی در نقاط مرزی یکی از سیاست‌های بسیار مهم ماست و تیپ عملیاتی 39 امام صادق‌(ع) استان بوشهر بسیار پیشرفت کرده و توانسته در مرزهای جنوب غرب کشور خوش بدرخشد و در سطح تاکتیکی نیز قادر به پاسخگویی هرگونه تهدید هستیم و در مبارزه با بر هم‌زنندگان نظم و آسایش عمومی قدرتمندانه ایستاده‌ایم.

فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق‌(ع) استان بوشهر به کشفیات قاچاق سلاح و مهمات پرداخت و افزود: از جمله کشفیات مهم این تیپ در ناحیه جنوب غرب کشور شناسایی و انهدام قاچاقچیان و کشف سلاح و مهمات در خوزستان بود.

کشاورز، کشف 5 هزار پرنده زینتی، 80 هزار قرص و آمپول را از دیگر اقدامات مبارزه با قاچاق تیپ عملیاتی 39 امام صادق‌(ع) استان بوشهر دانست و گفت: در اجرا کمک مؤمنانه در 3 مرحله خدمات قابل توجهی به ساکنان خرمشهر و آبادان به ارزش 500 میلیون تومان ارائه شد.

وی با بیان اینکه در اجرای کمک‌های مؤمنانه خدمات قابل توجهی به نیازمندان شد، گفت: در این راستا ضمن توزیع بسته‌های معیشتی، دارویی، تبلت دانش‌آموزی و وسایل سرمایشی و گرمایشی، در آبادان و خرمشهر 5 هزار تانکر آبرسانی از سوی تیپ عملیاتی 39 امام صادق‌(ع) استان بوشهر تامین شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha