واکسیناسیون اهالی رسانه در دستور کار اداره ارشاد بوشهر قرار گرفت
کد خبر: 3999415
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
معاون هنری و سینمایی ارشاد بوشهر:

واکسیناسیون اهالی رسانه در دستور کار اداره ارشاد بوشهر قرار گرفت

معاون هنری و سینمایی ارشاد بوشهر از واکسیناسیون عمومی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت در مورد انجام واکسیناسیون افراد با مشاغل پُرخطر، برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون این افراد در دستور کار اداره‌کل ارشاد بوشهر قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، محمد حسین زندویان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز 31 شهریورماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه از واکسیناسیون عمومی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان بوشهر خبر داد و گفت: طی هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بیش از 340 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شامل آموزشگاه ها،  موسسات آزاد هنری و همچنین فعالین حوزه چاپ و نشر  استان بوشهر واکسینه شدند.

وی با توجه به اهمیت واکسیناسیون هنرمندان این استان به عنوان مشاغل پر خطر و آسیب پذیر در جامعه بیان داشت: با توجه به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد انجام واکسیناسیون افراد با مشاغل پُرخطر، برنامه ریزی برای واکسیناسیون این افراد در استان بوشهر در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر می باشد.

زندویان در خصوص ادامه روند واکسیناسیون هنرمندان این استان، اظهار کرد: تهیه آمار و برنامه‌ریزی و مقدمات مابقی افراد با مشاغل پُرخطر در استان نیز در حال انجام است و واکسیناسیون آنان نیز تا روزهای آینده انجام می شود.

وی گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته در چندماه گذشته اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در رابطه با اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت گفت: با اعلام اسامی کلیه اعضای صندوق، نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام می‌شود، همچنین طبق هماهنگی انجام شده، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت نیز فراهم شده است.

زندویان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده همه متقاضیان فرهنگ و هنر استان که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده بودند، ثبت نام و مشخصات آنها به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تحویل شد و دراین راستا به دلیل اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی و جهت جلوگیری از ازدحام احتمالی، این مهم با هماهنگی قبلی و دریافت نوبت پیامکی، به ترتیب ساعت مشخص شده برای هر فرد در پیامک ارسالی انجام می‌شود. 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در این مرحله، بیش از 340 نفر از هنرمندان، مدیران مؤسسات، آموزشگاه‌های آزاد هنری، دست اندرکاران هنری نگارخانه‌ها، چاپخانه‌ها، کانون‌های تبلیغات، مؤسسه‌های فرهنگی و هنری و دیگر صنوف مرتبط فرهنگ و هنر واکسینه شدند و با امید اینکه همه ملت ایران بزودی واکسینه شوند، هماهنگی خواهیم کرد تا دیگر اصحاب فرهنگ و هنر نیز از این امکان در نوبت‌های بعدی برای واکسن استفاده کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha