کلاس‌های آموزشی مدارس در سه بستر متفاوت برگزار می‌شود
کد خبر: 3999988
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کلاس‌های آموزشی مدارس در سه بستر متفاوت برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مدارس در سه بستر متفاوت گفت: آموزش‌ها از طریق سه بستر آموزش تلویزیونی، فضای مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، علیمراد کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز سوم مهره‌ماه در آئین نواختن زنگ مهر که در دبیرستان دخترانه ام ابیهای بوشهر برگزار شد، از آغاز به کار فرهنگیان جدید‌الورود خبر داد و گفت: همزمان ۱۵ هزار فرهنگی نیز با هدف استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کرمی اضافه کرد: رویکرد غالب آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید آموزش حضوری است اما به‌صورت تدریجی، آرام و اقتضایی با اختیار و مسئولیت دادن به مدیر و شورای مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مدارس در سه بستر متفاوت بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آموزش‌ها از طریق سه بستر آموزش تلویزیونی از طریق شبکه‌های(آموزش، قرآن، شبکه چهار و امید)، آموزش در فضای مجازی در بستر شبکه شاد و آموزش حضوری که هر مدرسه‌ای بر اساس جمعیت دستورالعمل مشخصی را در اختیار دارد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ درصد آموزش‌ها در این استان به‌صورت حضوری و ۷۰ درصد از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) در بستر فضای مجازی و تلویزیون در این استان انجام می‌شود.  

کرمی در باره کمبود معلم بیان کرد: تلاش شده این کمبود با نیروهای رسمی و برخی از نیروهای بازنشسته جبران شود و در صورت همکاری وزارت آموزش و پرورش در راستای صدور مجوز برای جذب نیروهای حق التدریس تلاش می‌شود زحمت معلمان رسمی و نیروهای بازنشسته کمتر شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha