حمایت مسئولان حلقه مفقوده پیشرفت استان بوشهر است
کد خبر: 4000434
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در بوشهر:

حمایت مسئولان حلقه مفقوده پیشرفت استان بوشهر است

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به وجود ابزار لازم برای پیشرفت و توسعه استان گفت: جهش و توسعه استان باید مورد حمایت همه جانبه و دقیق صورت بگیرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز چهارم مهرماه در آئین تکریم و معارفه استاندار بوشهر که با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، عبدالکریم گراوند، استاندار سابق و احمد محمدی‌زاده استاندار و جمعی از مسئولان استان در سالن لیان شهر بوشهر برگزار شد، گفت: سند توسعه فرهنگی در استان بوشهر مصوبه دارد که این امر خود ابزاری مهم برای پیشرفت در این حوزه است و علاوه بر این برای جهش و توسعه استان باید مورد حمایت همه جانبه و دقیقی صورت بگیرد.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: بوشهر منطقه ویژه علم و فناوری، پایتخت انرژی‏‎‌های فسیلی و هیدروکربنی و پیشانی تجارت بین‌الملل است که این نشان از ظرفیت‌‎های مهم استان برای رسیدن به افق‌های مهم توسعه و برخورداری از زیرساخت‏‌های هوشمندسازی دولت الکترونیک است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: سند دانش بنیان استان برای ۵۰ سال آینده نیز طراحی و تدوین شده که این ظرفیتی برای پیشبرد اهداف توسعه‌‎ای در این استان است. اکنون بوشهر به عنوان تنها استان تمام اسناد بالا دستی آن در مجامع رسمی کشور تأیید شده است و باید از آنها نهایت استفاده صورت گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش همه جانبه استان بوشهر به افق‌های شایسته و درخور شأن برسد که این مهم تنها با اتحاد و همبستگی محقق خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: یکی از مهم‌ترین ابعاد شخصیتی انسان، اخلاق سیاسی است که این نوع اخلاق به معنی تکریم و پاسداشت نسبت به کسانی است که در مقام خدمتگزاری قرار دارند و اخلاق سیاسی به‌عنوان عنصری مهم به خوبی در استان بوشهر مشخص و ظرفیتی برای پیشرفت و توسعه این استان محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین نقشی مهم در نظم نوین جهانی دارد زیرا خیلی از پیامبران و ائمه اطهار رحلت کردند اما اربعین امام شهادت حسین(ع) در  منظومه معرفتی و ولایتی جهان نقشی بی‌بدیل ایفا کرده است.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: امام حسین(ع) در عاشورا قیام کرد تا علاوه بر خورشید تکوین، یک خورشید تشریح نیز طلوع کند که هر چند خورشید تکوین غروب دارد اما خورشید تشریح همواره پرفروغ برای شناخت دین و انسانیت خواهد بود.

در این آئین که با حضور وزیر کشور برگزار شد با تجلیل از خدمات عبدالکریم گراوند، استاندار سابق بوشهر، احمد محمدی‌زاده، به‌عنوان استاندار بوشهر معرفی شد.

ارسالی/ حمایت همه جانبه مسئولین، حلقه ی مفقوده پیشرفت استان است

ارسالی/ حمایت همه جانبه مسئولین، حلقه ی مفقوده پیشرفت استان است

ارسالی/ حمایت همه جانبه مسئولین، حلقه ی مفقوده پیشرفت استان است

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha