بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس از زبان کودکان دشتی
کد خبر: 4001111
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس از زبان کودکان دشتی

تسهیل‌گر باشگاه کتاب‌خوانی سردار دل‌ها از اجرای طرح بازگویی خاطرات شهیدان در باشگاه کتاب‌خوانی سردار دلها خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان باشگاه کتاب‌خوانی در این برنامه مجازی هر شب خاطرات و زندگی‌نامه یک شهید والامقام را بازگو کردند.

ارسالی/ کودکان دشتی، از خاطرات شهدای دفاع مقدس می گویند

نوش‌آفرین مظفری، تسهیل‌گر باشگاه کتاب‌خوانی سردار دلها در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر به اشاره به بازگویی خاطرات شهیدان در باشگاه کتاب‌خوانی سردار دلها، گفت: اعضای این باشگاه  همزمان با هفته دفاع مقدس هر شب خاطرات و زندگی‌نامه یک شهید والامقام کشور را تهیه و در فضای‌مجازی منتشر می‌کنند.

مظفری اظهار کرد: طی شب‌های گذشته، کودکان و نوجوانان باشگاه در این برنامه مجازی خاطرات شهیدان سید مرتضی طاهری، نادر مهدوی، ابراهیم هادی، ابراهیم همت، مهدی باکری، حسین خرازی و حسین آستروتین را بازگو کردند.

وی افزود: اعضای باشگاه سرداردلها در این اقدام فرهنگی علاوه بر تهیه کلیپ از خاطرات شهیدان، مطالب را به‌صورت دست‌نوشته نیز با قلم ساده خود به تحریر درآورده است.

مظفری ادامه داد: 12کودک و نوجوان عضو باشگاه در این برنامه ضمن بیان خاطرات هفت شهید، به دلیل تقارن با اربعین حسینی به خوانش شعرهای آیینی و حماسی و مداحی پرداختند.

وی بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و آشنایی با سبک زندگی شهیدان و گسترش این مهم در جامعه از اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی بود.

تسهیل‌گر باشگاه کتاب‌خوانی سردار دلها بیان کرد: بازگویی خاطرات شهدا باعث ترویج و آشنایی با سیره و منش آن بزرگواران بین نسل جوانان می‌شود که باشگاه کتاب‌خوانی سردار دلها برنامه‌های فرهنگی در این راستا را در الویت قرار داده است.

باشگاه کتاب‌خوانی سردار دلها در سال 1399 به تسهیل‌گری نوش‌آفرین مظفری فعال حوزه کتاب شهرستان دشتی افتتاح شد و با فعالیت‌های مؤثر و مستمر و ارائه برنامه‌های مدون در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی به‌عنوان باشگاه برگزیده کشور معرفی شد.

ارسالی/ کودکان دشتی، از خاطرات شهدای دفاع مقدس می گویند

ارسالی/ کودکان دشتی، از خاطرات شهدای دفاع مقدس می گویند

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha