نشست مجازی کتابخوانی دفاع مقدس در بوشهر برپا شد
کد خبر: 4000893
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

نشست مجازی کتابخوانی دفاع مقدس در بوشهر برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از برگزاری نشست مجازی کتابخوانی دفاع مقدس با حضور برخی از فعالان حوزه کتاب خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی امروز 6 مهرماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه به برگزاری نشست مجازی کتاب‌خوانی دفاع مقدس در دشتی اشاره کرد و گفت: نشست مجازی کتاب‌خوانی دفاع مقدس با حضور افتخاری فعالان حوزه کتاب از جمله اسما خواجه‌زاده، طاهره محمودی، سپیده حیدری‌پور و زینب حیدری‌پور برگزار شد.

وی با اشاره به کتاب‌هایی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، افزود: رفاقت به سبک تانک، نخل‌های سوخته، شیدای شهادت مجموعه خاطرات شهید اسماعیل سریشی کاری از گروه فرهنگی ابراهیم هادی و آسمان، بابایی به روایت همسر شهید کتاب‌های معرفی شده در این نشست بود.

زارعی با اشاره به استقبال علاقه‌مندان از این نشست مجازی تشریح کرد: نقد و بررسی، خوانش قسمت‌هایی از کتاب‌ها و بیان سخنانی در ارتباط با اهمیت دفاع مقدس دیگر بخش‌هایی بود که با مشارکت حاضرین در این نشست همراه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی مناسبتی بیان کرد: دفاع مقدس یکی از مناسبت‌های مهم کشور است و گسترش مؤلفه‌های آن به همراه اهداف و آرمان‌های شهیدان میان نسل جوان ضروری است. همچنین کتاب با ایجاد بستری مناسب برای ترویج مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی می‌تواند به تأثیرگذاری آن موضوع بیافزاید.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های کتاب‌خوانی در ارتباط با موضوعات مختلف نشان دهنده‌ توجه به کتاب در میان مردم آن منطقه است که در شهرستان دشتی کتاب‌خوانی به عنوان دغدغه اصلی خانواده محسوب می‌شود.

 این نشست با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی و مدرسه قلم خورموج برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha