برخی جناح‌های سیاسی برای حذف رقیب دستاوردهای انقلاب را تضعیف می‌کنند
کد خبر: 4000239
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
استاندار بوشهر:

برخی جناح‌های سیاسی برای حذف رقیب دستاوردهای انقلاب را تضعیف می‌کنند

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های چهل‌ ساله صورت گرفته برای پیشرفت و آبادی استان، گفت: در این سال‌ها افراد بسیاری تلاش کردند تا این استان به جایگاه کنونی برسد اما جای تأسف دارد که برخی جناح‌های سیاسی برای آنکه رقیب را حذف کنند دستاوردهای انقلاب را تضعیف می‌کنند.

برخی جناح‌های سیاسی برای حذف رقیب دستاوردهای انقلاب را تضعیف می‌کنندبه گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، به منظور شرکت در آئین تودیع و معارفه استاندار بوشهر، شامگاه سوم مهرماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، احمد وحیدی، وزیر کشور و عبدالکریم گراوند، استاندار سابق، استان بوشهر گفت: بوشهر نماد اخوت است و همین موضوع شرایط موفقیت را فراهم می‌کند.

محمدی‌زاده با اشاره به سابقه کاری خود و لزوم تکلیف‌محوری بیان کرد: در ۴۲ سال پاسداری یاد گرفتم که براساس تکلیف عمل کنم، برای چیزی دست و پا نزنم و وقتی کاری بر من تکلیف شد آن را انجام دهم و اگر کار را با تکلیف بر عهده بگیریم خداوند نیز باب موفقیت را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: استان بوشهر در آستانه جهش در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است و ما نیز باید تلاش کنیم این اتفاق به خوبی رقم بخورد. در طول ۴۰ سال گذشته افراد بسیاری تلاش کردند تا این استان به جایگاه کنونی برسد اما جای تأسف دارد که برخی جناح‌های سیاسی برای آنکه رقیب را حذف کنند دستاوردهای انقلاب را تضعیف می‌کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان تشریح کرد: باید خط مشی شهدا را در پیش بگیریم، آنها جان خود را در راه عقاید و آرمان‌هایشان دادند. ما نیز اگر در این مسیر حرکت کنیم خداوند درهای رحمتش را به روی ما می‌گشاید.

انتهای پیام
captcha