اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند دشتی
کد خبر: 3999888
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
از سوی باشگاه کتاب‌خوانی رنگین‌کمان انجام شد؛

اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند دشتی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از اهدای ۸ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند از سوی باشگاه کتاب‌خوانی رنگین‌کمان به منظور ایجاد ادامه تحصیل برای آنها خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی صبح امروز، سوم مهرماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه از اهدای 8 تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری، باشگاه کتاب خوانی رنگین‌کمان به تسهیل‌گری سمیه شیرکانی با تهیه و اهدا 8 تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت امکان تحصیل را برای آنها فراهم کرد و این اقدام علاوه بر ادامه و شرکت در کلاس درس مانند دیگر دانش‌آموزان، می‌تواند در آینده فرد تأثیرگذار باشد و او را به درجات عالیه برساند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی بیان کرد: زیر مجموعه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی فراتر از رسالت‌های اصلی خود قدم برداشته‌اند و توانسته‌اند با اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح استان و کشور به‌عنوان الگو معرفی شوند.

سمیه شیرکانی، تسهیل‌گر باشگاه کتاب‌خوانی رنگین کمان نیز گفت: همه کودکان ایران زمین برادران و خواهران هم هستند که حمایت از یکدیگر در همه زمینه‌ها ضروری است و باشگاه کتاب‌خوانی رنگین‌کمان با اطمینان از برگزاری کلاس‌ها به‌صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی، تلاش کرد با شناسایی و فراهم کردن این بستر، با کمک خیرین دانش آموزانی را که به دلیل مشکل تبلت و گوشی از تحصیل باز مانده‌اند را یاری کند.

وی بیان کرد: توجه به موضوع کتاب و تحصیل یکی از اولویت‌های این باشگاه کتاب‌خوانی است که تحقق این مهم می‌تواند در شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های ناشناخته مؤثر باشد.

باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان رنگین‌کمان در سال 96 تأسیس شد و در همان سال نیز در بین باشگاه‌های برتر کشور قرار گرفت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha