برگزاری طرح «دوشنبه‌های قرآنی صوت‌و‌لحن» در روستای قرآنی چارک
کد خبر: 4001775
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

برگزاری طرح «دوشنبه‌های قرآنی صوت‌و‌لحن» در روستای قرآنی چارک

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک دشتی از برگزاری طرح دوشنبه‌های قرآنی صوت‌و‌لحن در روستای قرآنی چارک خبر داد.

سید عطاءالله حسینی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر گفت: به منظور تربیت و پرورش نخبه‌های قرآنی در بخش صوت و لحن، این مؤسسه طرح دوشنبه‌های قرآنی را در روستا ویژه تمام سنین از طریق فضای مجازی و حضوری با رعایت کامل نکات و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

حسینی با بیان اینکه کودکان، نوجوانان و جوانان در این طرح با قواعد و جزئیات قرائت قرآن با صوت و لحن به‌صورت حرفه‌ای آشنا می‌شوند، اظهار کرد: شرکت در طرح دوشنبه‌های قرآنی سراسری بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09171865026 تماس گرفته و برای نام‌نویسی اقدام کنند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک بیان کرد: طرح دوشنبه‌های صوت و لحن یکی از برنامه‌های فرهنگی قرآنی روستای چارک است که برگزاری این دوره برای روستای چارک به‌عنوان روستای قرآنی کشور از ضروریات محسوب می‌شود همچنین این مرکز افتخار می‌کند که با شناسایی و تعلیم و پرورش استعدادها، بتواند در ترویج فرهنگ علوم قرآنی نقش ایفا کند.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک در سال 87 تأسیس شد و با فعالیت‌های مستمر و گستره قرآنی توانسته قاریان متعددی را در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پرورش و به جامعه معرفی کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha