اعلام اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن دانش‌آموزان بوشهر
کد خبر: 4009957
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

اعلام اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن دانش‌آموزان بوشهر

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر از اعلام اسامی افراد برتر مسابقات قرآن دانش آموزان بوشهر خبر داد و گفت: ۸ دانش آموز بوشهری در مرحله کشوری بیست و ششمین کنگره قرآنی مدرسه‌های سمپاد در رشته مفاهیم مقام‌های برتر را کسب کردند.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از بوشهر، کاوه امیری، رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر روز گذشته 10 آبان‌ماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گفت: ۴۳ دانش‌آموز بوشهری در مرحله کشوری بیست و ششمین کنگره قرآنی مدرسه‌های سمپاد در رشته مفاهیم با دانش‌آموزان سایر استان‌ها رقابت کردند.

امیری به تشریح آثار ارسالی پرداخت و بیان کرد: اثر مهتاب نظامی از پایه هفتم دبیرستان فرزانگان خورموج شایسته رتبه ممتاز بخش محتوایی رشته پادکست شناخته شد و همچنین  نیایش بهرامی از پایه هشتم و زهرا نجاتی از دبیرستان فرزانگان بوشهر و برازجان نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این رشته شدند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رتبه عالی بخش محتوایی کلیپ به زهرا شنبه و مطهره آریامنش و رتبه برتر بخش هنری اینفوگرافیک به مهری بازیار و ملیکا اتابک‌زاده از دبیرستان فرزانگان برازجان رسید.

وی اضافه کرد: کیانا حق‌شناس و فرنوش شاکر از پایه هفتم دبیرستان فرزانگان بوشهر موفق به کسب ۲ رتبه برتر در رشته‌های هنری و محتوایی کلیپ شدند و هیئت داوران اثر نرگس شفاعی و فاطمه صابری از پایه نهم دبیرستان فرزانگان بوشهر در بخش هنری پادکست را شایسته رتبه ممتاز دانست.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان یادآور شد: ۲ هزار و ۴۵۰ دانش‌آموز در ۲۰ مدرسه استعدادهای درخشان استان بوشهر مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha