اهالی هنر و رسانه در ایجاد نشاط اجتماعی نقش مهمی دارند
کد خبر: 4002171
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی:

اهالی هنر و رسانه در ایجاد نشاط اجتماعی نقش مهمی دارند

رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی با اشاره به نقش آفرینی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ایجاد نشاط اجتماعی، گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می‌توانند نقش بسزایی در زمینه نشاط، گسترش، رشد و توسعه بخش‌های مختلف جامعه ایفا کنند.

حمید زارعی، رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر با اشاره به واکسیناسیون جامعه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دشتی، گفت: سلامت مهم‌ترین هدیه‌ خداوند به بشر است تا علاوه بر انجام کارهای روزمره، یاری‌رسان انسان‌های دیگر باشد.

وی در ادامه به تلاش‌های کادر درمان در راستای مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: در روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا و سایه‌ سنگین این بیماری بر جامعه، کادر درمان و سلامت با فداکاری و حضور در خط مقدم بودند و رسالت و تعهد خود را در قبال سلامت جامعه به خوبی اجرا کردند.

زارعی بیان کرد: کادر درمان با خدمات شبانه‌روزی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تا پای جان برای سلامت عمومی جامعه تلاش کردند و اکثر آنها به این ویروس خطرناک و کشنده مبتلا و عده‌ای نیز با از دست دادن جان خود، به شهادت رسیدند.

رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی با اشاره به روند صعودی فرآیند واکسیناسیون تشریح کرد: امروز با وجود نزدیک به دوسال از شیوع ویروس کرونا در کشور و کشف و ساخت واکسن، واکسیناسیون تمام سنین روند صعودی گرفته که در این راستا نیز قدردان کادر درمان و سلامت هستیم زیرا در مراکز تزریق واکسن کرونا به‌صورت جهادی مشغول خدمت هستند.   

وی همچنین ضمن آرزوی شفای عاجل برای بیماران گفت: امیدوارم با واکسیناسیون جمعی و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و بازگشت وضعیت عادی به جامعه، همانند قبل در کنار هم به فعالیت در عرصه‌های مختلف بپردازیم در این میان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نیز می‌توانند نقش بسزایی در زمینه نشاط اجتماعی، گسترش، رشد و توسعه بخش‌های مختلف جامعه ایفا کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی در پایان از تلاش‌های صورت گرفته در راستای واکسیناسیون جامعه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دشتی قدردانی کرد و گفت: به‌عنوان خادم فرهنگی مردم شهرستان دشتی از رئیس شبکه بهداشت و درمان و همه دست‌اندرکاران و عوامل جامعه‌ سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل تلاش‌گر بابت واکسیناسیون جامعه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان تقدیر و سپاسگزاری می‌کنم و سلامتی آنها را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha