اکران آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان
کد خبر: 4002660
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

اکران آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از حضور آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: در بخش «کرونا روایت»، ۲ اثر از هنرمندان استان حضور یافته است که در سینما شهید آوینی بوشهر به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، فاطمه کرم‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در بوشهر خبر داد و گفت: سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان هم‌زمان با سراسر کشور طی مدت پنج روز در بوشهر با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار می‌شود و دو اثر در بخش «کرونا روایت» جشنواره از هنرمندان استان حضور دارند که به روی پرده خواهند رفت.

وی با بیان اینکه 10 فیلم منتخب به استان بوشهر اختصاص یافته است، اظهار کرد: هر روز 2فیلم به‌صورت تک سانس از روز جمعه 16 تا سه‌شنبه 20 مهرماه در سینما شهید آوینی اکران خواهد شد.

کرم‌پور از برگزاری جشنواره به‌صورت حضوری و آنلاین خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فقط افرادی که به‌عنوان داور در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در سالن برگزاری جشنواره حضور داشته‌ باشند و سایر علاقه‌مندان باید از طریق پلت‌فرم‌های «فیلیمو» و «تیوا» به تماشای فیلم‌ها بپردازند و در پلت‌فرم‌های اعلام شده علاوه بر اکران فیلم‌های جشنواره، کارگاه‌ها و نشست‌های جشنواره نیز پوشش داده می‌شود.

وی بیان کرد: در این رویداد فرهنگی و هنری تعداد ۳۷ نفر از کودکان و نوجوانان در بخش داوری جشنواره استان بوشهر حضور دارند که این افراد طی فراخوانی که جهت حضور کودکان و نوجوانان داده شد اقدام به ثبت‌نام در بخش داوری نمودند.

کرم‌پور ادامه داد: داوران پس از پایان فیلم می‌توانند نظر خود را درباره فیلم اعلام کنند که در مراسم اختتامیه بهترین فیلم از نگاه این کودکان و نوجوانان انتخاب خواهد شد.

ارسالی/ اکران آثار هنرمندان بوشهری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha