برگزاری نشست تخصصی کتاب‌خوانی رضوی در فضای مجازی
کد خبر: 4003061
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
به مناسبت شهادت امام رضا برگزار شد:

برگزاری نشست تخصصی کتاب‌خوانی رضوی در فضای مجازی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی از برگزاری نشست تخصصی مجازی کتاب‌خوانی رضوی در دشتی خبر داد.

محمد احمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی در گفت‌وگو با ایکنای بوشهر از برگزاری نشست تخصصی مجازی کتاب‌خوانی رضوی در دشتی خبر داد و گفت: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) نشست تخصصی مجازی کتاب‌خوانی رضوی به میزبانی کتابخانه حاج سید علی قمی شهر شنبه برگزار شد.
احمدی اظهار کرد: المیرا ذکی‌پور از اردبیل، زکیه آذرمهر از خراسان شمالی، سیده رفعت علوی از خوزستان، مهرالسادات جمشیدپور از اصفهان، فهیمه اژدری از یزد و فرحناز اردانه از ایلام به عنوان کتابدار در این نشست حضور داشتند و به خوانش کتاب «چشمه‌های بهشت از منابع یازدهمین دوره کتاب‌خوانی رضوی» پرداختند.
وی افزود: نقد و بررسی کتاب و معرفی کتب دیگر در ارتباط با زندگی‌نامه امام رضا (ع) و اشعار سروده شده در این راستا دیگر موضوعات این نشست بود که در این نشست تخصصی، ۱۱۲ نفر به صورت گفت‌وگوی دو طرفه سخنانی را در ارتباط با کتاب چشمه‌های بهشت و دیگر کتب بیان کردند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از تجمعات، این اداره به همراه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نشست‌های کتاب‌خوانی را از طریق فضای مجازی برگزار می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha