شهید مهدوی و یارانش از ستارگان درخشان تاریخ معاصر ایران هستند
کد خبر: 4003180
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

شهید مهدوی و یارانش از ستارگان درخشان تاریخ معاصر ایران هستند

خطیب جمعه چغادک با اشاره به سالروز شهادت شهید نادر مهدوی، گفت: شهید مهدوی و یارانش از ستارگان درخشان تاریخ معاصر ایران هستند که با نثار جان خود، آمریکا و نظام سلطه را به شدت تحقیر کردند و مظلومانه و تحت شکنجه شدید دشمن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری، امام جمعه چغادک، ظهر امروز، 16 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، گفت: این ماه ایام مبارکی در خود دارد، هجرت تاریخی پیامبر(ص) از مکه به مدینه و جانفشانی و ایثار امیرالمؤمنین در لیلة‌المبیت، آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، میلاد نورانی پیامبر در ۱۷ ربیع و میلاد امام صادق(ع) از مناسبت‌ها در این ماه است.

خطیب جمعه چغادک با اشاره به سالروز شهادت شهید نادر مهدوی و یادآوری خاطره شهدا به ویژه شهید مهدوی گفت: این شیرمرد مبارز بوشهری و از دیار دشتی، خلیج فارس را برای آمریکا ناامن کرد؛ شهید مهدوی و یارانش از ستارگان درخشان تاریخ معاصر ایران هستند که با نثار جان خود، آمریکا و نظام سلطه را به شدت تحقیر کردند و مظلومانه و تحت شکنجه شدید دشمن به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر گفت: امیدواریم این سفر برکات خوبی برای مردم عزیز استان داشته باشد و با فعال‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ، روحیه امید را در مردم احیا کند و محرومیت‌های این استان زرخیز کاهش دهد.

حجت‌الاسلام خدری در پایان گفت: در راستای مطالبات مردم چغادک نیز مسئولان محترم از بخشدار و فرماندار و مسؤلان شهری تلاش‌های خوبی داشته‌اند تا مسائل و مشکلات این بخش را به رئیس‌جمهور و دیگر مسؤلان ارشد دولت برسانند و در شورای اداری نیز سعی خواهیم کرد مسائل و خواسته‌های مردم را منعکس کنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha