مهلت ۳ ماهه رئیس‌جمهور به سازمان اموال تملیکی برای اصلاحات ساختاری
کد خبر: 4003104
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

مهلت ۳ ماهه رئیس‌جمهور به سازمان اموال تملیکی برای اصلاحات ساختاری

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، صبح امروز ضمن بازدید از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر، گفت: ظرف مدت ۳ ماه باید در ساختار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بازنگری صورت گرفته و وضعیت اموال موجود در انبار‌ها نیز تعیین‌ تکلیف شود.  

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، صبح امروز، 16 مهرماه با حضور در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر از انبار این سازمان بازدید کرد و گفت:  باید همت شود تا هرچه زودتر تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در سراسر کشور مشخص شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمیقاً به بازنگری ساختاری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعتقاد دارم، افزود: مشکل سازمان اموال تملیکی، ساختاری است، مسائل رفتاری ممکن است حل شود، اما ممکن است بعد از مدتی کوتاه این مشکل دوباره دیده شود. بنابراین ظرف مدت 3 ماه باید در ساختار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بازنگری صورت گرفته و وضعیت اموال‌ موجود در انبارها نیز تعیین‌ تکلیف شود. 

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر مقابله با قاچاق سازمان‌یافته و جریان مافیاییِ پشت پرده، گفت: مشکل کشور قاچاق سازمان‌یافته است. باید بسیج شویم؛ نیروهای اطلاعاتی باید برای شناسایی عناصر قاچاق سازمان‌یافته و دست‌های پشت‌پرده و جریان مافیایی قاچاق همت کنند. اینکه طرف یک کالایی از آن‌سوی مرز آورده یا در یک لنج چند قلم کالا بوده و یا موضوع کوله‌بری، بحث ما نیست بلکه جریان مافیای قاچاق باید مورد بررسی قرار گیرد. 

انتهای پیام
captcha