ضرورت مصونیت‌‌بخشی پیام‌های دینی در فضای مجازی
کد خبر: 4003357
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد:

ضرورت مصونیت‌‌بخشی پیام‌های دینی در فضای مجازی

آیت‌الله حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم رواج پیام‌های دینی در فضای مجازی، گفت: باید کانال‌هایی در فضای مجازی ایجاد شود که در راستای انتشار پیام‌های معنوی، دینداری، نماز و غیره با هدف مصونیت بخشی فعالیت کنند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در همایش نماز که امروز 17 مهرماه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: نماز اولین واجب دینی و امر خداوند بر امت اسلامی است.

وی اضافه کرد: آموزش نماز از نخستین آموزه‌های پیامبر اسلام(ص) به هنگام  اسلام آوردن بود و بر این اساس باید از کودکی و طفولیت به فرزندان خود نماز را آموزش دهیم. آموزش نماز باید با محبت، نوازش و مهربانی باشد و در قدم اول نیز باید خود مقید به انجام صحیح و پایبندی به نماز بود.

وی با اشاره به اینکه اگر محبت خداوند در دل فردی قرار داده شود اطاعت خداوند را نیز در پی دارد، افزود: محبوب‌ترین اعمال در نزد خداوند نماز است و طبق آیات و روایات اولین چیزی که در آخرت مورد توجه قرار می‌گیرد نماز بوده و بهترین راه رسیدن به کمال نماز است. انسان در پرتو نماز حالت عروج پیدا می‌کند و در این بین مهمترین وسیله غفلت‌زدایی از یاد خداوند بوده و نماز وسیله تقرب به پروردگار و ایجاد آرامش است.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید؛ باید کانال‌هایی در این فضا ایجاد کرده و پیام‌های معنوی، دین‌داری، نماز و غیره ارسال شود چراکه این کار می‌تواند مصونیت بخشی ایجاد کند.

همایش نماز با حضور مقامات کشوری و لشکری، نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، ائمه جماعات اهل سنت و کارکنان منطقه دوم ندسا برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha