۹۸ تخت به ظرفیت بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر افزوده شد
کد خبر: 4009555
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر:

۹۸ تخت به ظرفیت بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر افزوده شد

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به افزایش ظرفیت بیمارستان‌های این مرکز در بوشهر گفت: در حوزه توسعه مراکز بستری ۹۸ تخت به ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان افزوده شده است.

دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از بوشهر، سید جواد رکاب‌پور، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر روز گذشته 9 آبان‌ماه در دیدار با غلامحسین کرمی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از ساخت درمانگاه‌ در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ارتقا کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی برای همه نقاط استان به صورت فراگیر مدنظر است و بر همین اساس با تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه‌های در حال ساخت، همه شهرستان‌های استان دارای مرکز درمانی خواهند شد.

وی بیان کرد: مجوز ساخت سه مرکز در شهرهای اهرم، شبانکاره، خارگ و درمانگاه شماره ۲ بوشهر صادر شده است و در حوزه توسعه مراکز بستری نیز ۹۸ تخت به ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان افزوده شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به وضعیت هزینه درمان در شهرهایی که بیمارستان تامین اجتماعی وجود ندارد بیان کرد: در شهرهایی که بیمارستان تامین اجتماعی وجود ندارد خدمات درمانی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باتوجه به فقدان درمانگاه تامین اجتماعی در تنگستان و دشتی با تلاش و پیگیری‌های مجموعه درمان تامین اجتماعی استان اکنون درمانگاه در شهرهای خورموج و دلوار، در حال ساخت است و مجوز ساخت درمانگاه در شهر اهرم نیز صادر شده است.

غلامحسین کرمی با تاکید بر توسعه همه جانبه و فراگیر درمان در استان افزود: با توجه به اهمیت حوزه سلامت و کمبودهایی که در این حوزه در استان وجود دارد باید شرایط برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم فراهم شود.

انتهای پیام
captcha