دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوبات شورای فرهنگ عمومی اهتمام ویژه داشته باشند
کد خبر: 4011148
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
امام جمعه خورموج:

دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوبات شورای فرهنگ عمومی اهتمام ویژه داشته باشند

امام جمعه خورموج با اشاره به اهمیت عمل به مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی ظرفیت بالقوه‌ای دارد که باید تمام دستگاه‌های اجرایی نسبت به شورا اهتمام ویژه داشته باشند زیرا اجرای مصوبات شورا قانونی و الزامی است و هم‌افزایی و انسجام فاکتوری مهم برای موفقیت در برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌ها است.

دیدار امام جمعه خورموج با رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج روز گذشته 15 آبان در دیدار با حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن حوزه‌های تاثیرگذار جامعه هستند که توجه به آنها نویدبخش فرداهای روشن است و در این میان شهرستان دشتی دارای ظرفیت‌های با استعداد و درخشان در تمام بخش‌ها می‌باشد که این مهم به عنوان یک مولفه در استان و کشور به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام زاهددوست افزود: استفاده از جوانان و نخبه‌ها در راستای رفع موانع و چالش‌ها و توسعه کشور موضوع مهمی است که تحقق این موضوع با اهمیت دادن به این قشر امکان‌پذیر می‌باشد و در این رابطه قرار است قرارگاهی فرهنگی و اجتماعی مشتمل بر 10 کارگروه در شهرستان راه‌اندازی خواهد شد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در راستای اهداف و سیاست‌های تعریف شده نقش مهمی ایفا می‌کند.
امام جمعه خورموج ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی ظرفیت بالقوه‌ای دارد که باید تمام دستگاه‌های اجرایی نسبت به شورا اهتمام ویژه داشته باشند زیرا اجرای مصوبات شورا قانونی و الزامی است و هم‌افزایی و انسجام فاکتوری مهم برای موفقیت در برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌ها است که می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌ها قدم‌های موثری در راستای اثرگذاری برداشت.
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی در پایان از مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جهت اهتمام به فعالیت‌های حوزه مرتبط تشکر کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha