مسئولان رده اول مجرب و توانمند باشند
کد خبر: 4010805
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

مسئولان رده اول مجرب و توانمند باشند

امام‌جمعه عسلویه با بیان اینکه مسئولان رده اول باید مجرب، مقتدر، توانمند و با ظرفیت بالا باشند، گفت: به عسلویه باید ویژه نگاه کنید و در انتخاب فرماندار هم دقت بیشتری داشته باشید.

امام جمعه عسلویهبه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد، امام‌جمعه عسلویه در خطبه‌های امروز، 14 آبان نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی گفت: حضرت آقا فرمودند مسئله وحدت مسئله بسیار مهمی است و وحدت نباید گفتاری و شعاری باشد بلکه رفتاری باشد.

امام‌جمعه عسلویه تصریح کرد: متأسفانه فاصله بین جوامع اسلامی زیاد شده و دشمن تلاش می‌کند بین فرق اسلامی، شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند. دشمن به صورت برنامه‌ریزی شده برای این اختلافات تلاش می‌کند. وحدت خط قرمز ما در شهرستان است و همه باید تلاش کنند و کمک کنند.

هاشمی‌نژاد به سفرهای استانی رئیس‌جمهور اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور هفته گذشته به مناطق زلزله‌زده و مناطق کوهستانی و صعب‌العبور رفت و پای سخن مردم نشست و دیروز هم در سمنان در سیاه‌چادر عشایر حضور پیدا کرد.

امام‌جمعه عسلویه با تبریک روز ۱۳ آبان گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روزی به یاد ماندنی است. دیروز در شهرستان عسلویه  همزمان با سراسر کشور شاهد اجتماعات خوب و دشمن‌شکن بودیم .

هاشمی‌نژاد با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در رویارویی با دلاورمردان نیروی دریایی سپاه گفت: آمده بودند نفت بدزدند، نفت‌کششان را هم از دست دادند. آمریکا بارها از ایران شکست خورده است و بار اول و آخرش نیست. عاقل نیستند و هنوز قدرت نظام اسلامی را نمی‌دانند. ایران امثال شهید فهمیده‌ها و شهید حججی‌ها دارد.

امام‌جمعه عسلویه به موضوع انتخاب فرماندار عسلویه اشاره کرد و افزود: به استاندار بوشهر عرض می‌کنم و حضوری هم خدمت ایشان گفتم عسلویه فرمانداری با تجربه، مقتدر، جهادی و بسیجی می‌خواهد، کسی که شهرستان عسلویه را بشناسد. کسی را می‌خواهیم که با نفتی‌ها کار کرده باشد. فرماندار صفر کیلومتر و کسی که آشنایی ندارد و با نفتی‌ها کار نکرده به درد ما نمی‌خورد. مسئولان رده اول باید مجرب، مقتدر، توانمند و با ظرفیت بالا باشند.

هاشمی‌نژاد تأکید کرد: عسلویه، جم یا دشتی نیست و فرق می‌کند. هرکس نمی‌تواند اینجا را اداره کند. فرمانداری در طراز عسلویه باید باشد این را استاندار توجه داشته باشید. به عسلویه باید ویژه نگاه کنید در انتخاب فرماندار هم ویژه نگاه کنید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha