آمادگی مراکز نیکوکاری استان بوشهر برای ارائه خدمات در عید قربان
کد خبر: 3985142
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد:

آمادگی مراکز نیکوکاری استان بوشهر برای ارائه خدمات در عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به عید قربان و آئین نذر قربانی، گفت: مراکز نیکوکاری و دفترهای این نهاد برای دریافت نذرهای مردم این استان در عید قربان آماده هستند.

به گزارش ایکنا، محمد رضا میری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در گفت‌وگو با رسانه‌‏ها گفت: آیین نذر قربانی چهارشنبه ۳۰ تیر همزمان با عید سعید قربان برگزار می‌شود که در این زمینه با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه‌های جهادی، هیات امنا مساجد، ستادهای نماز جمعه، شوراهای زکات، دهیاری‌ها و مؤسسه‌های خیریه نذرهای مردم در قالب نقدی و غیرنقدی (به‌ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای این استان جذب خواهد شد.

میری با اشاره به مراکز نیکوکاری در بوشهر بیان کرد: ۱۶۰ مرکز نیکوکاری و دفترهای این نهاد برای دریافت نذرهای مردم این استان در عید قربان آماده هستند.

وی بیان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمندان، تامین حداقل یک کیلو گوشت نذری به‌ویژه برای سالمندان، بیماران سخت درمان و ایتام زیرپوشش در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: برقراری ارتباط با محل‌های ذبح دام، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی (فروش دام، ذبح و بسته‌بندی گوشت)، پیش‌بینی سردخانه و خودرو یخچال‌دار برای نگهداری و حمل گوشت‌های قربانی، نشر فراخوان عمومی و صدور دعوت‌نامه‌های اختصاصی برای جامعه هدف نیکوکاران برای حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان بوشهر در روز عید قربان است.

میری تاکید کرد: نذرهای جمع آوری شده، بلافاصله در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم، توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین نیکوکاران هم استانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای نذر مربوط به عید قربان به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶، شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی و یا از طریق شماره گیری کد آنی پرداخت # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* واریز کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha