اجرای طرح تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در مدارس استان بوشهر
کد خبر: 3984903
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

اجرای طرح تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در مدارس استان بوشهر

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در مدارس استان بوشهر خبر داد و گفت: دانش‌آموز تراز انقلاب باید دارای توانایی کامل در حوزه‌های علمی، پرورشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و آموزشی داشته باشد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز، 27 تیرماه در نشست اعضای ستاد طرح دانش‌آموز تراز انقلاب در شهرستان گناوه بوشهر به شاخصه‌های دانش آموز تراز انقلاب اشاره کرد و گفت: دانش‌آموز تراز انقلاب باید دارای توانایی کامل در حوزه‌های علمی، پرورشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و آموزشی داشته باشد.

موحدی به تشریح طرح تربیت دانش آموز تراز انقلاب پرداخت و افزود: دانش‌آموز تراز انقلاب باید نقش پررنگی در فعالیت‌های اجتماعی درون و برون مدرسه‌ای ایفا کند.

وی افزود: در تربیت افراد نقش آموزش و پرورش بسیار مهم و پررنگ است و در شرایط کرونایی معلمان ثابت کردند که بسیار فداکار هستند و تربیت دانش‌آموزان برای آنها حائز اهمیت است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش شهرستان گناوه می‌توانست آبستن خیلی حواشی و اتفاقات باشد ولی تعامل صداقت و تلاش مدیر آموزش و پرورش و مجموعه آن بهترین عملکرد را داشته‌اند و بدون حاشیه توانستند عملکرد خوبی بر جای بگذارند و این نشانه مدیریت خوب ایشان است.

جلسه اعضای ستاد طرح دانش‌آموز تراز انقلاب با حضور علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش، احمد قاسمی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل، غلامپور، کارشناس امور تربیتی اداره‌کل و دبیر اجرایی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اداره کل، اسکندر احمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و دیگر اعضای این ستاد در آموزش و پرورش شهرستان گناوه برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha