بستری ۵۱۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر/ ثبت ۸ فوتی جدید
کد خبر: 3985203
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر بیان کرد:

بستری ۵۱۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر/ ثبت ۸ فوتی جدید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر، از بستری ۵۱۲ بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: متأسفانه در شبانه روز گذشته ۸ شهروند مبتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر جان خود را از دست دادند.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر، گفت: در 24 ساعت گذشته 112 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ابتلای 62  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 50 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 19 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 8 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 4 آقا با 85، 78 و 67 سال سن  بدون سابقه بیماری زمینه ای و80 سال سن  با فشار خون و دیابت  و 4  خانم با 79، 54، 65 و 46 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای کلیوی، کبد و آسم  در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 81 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد  57 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی افزود: تا کنون  1345 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 60485 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha