تنها راه برون‌رفت از عقب ماندگی، مقاومت در برابر دشمنان و متجاوزان غربی است
کد خبر: 3985571
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
امام جمعه گناوه:

تنها راه برون‌رفت از عقب ماندگی، مقاومت در برابر دشمنان و متجاوزان غربی است

امام جمعه گناوه با اشاره به وجود منابع سرشار الهی در کشورهای مسلمان و عقب ماندگی بیشتر در میان این کشورها گفت: تنها راه برون‌رفت از عقب ماندگی، مقاومت در برابر دشمنان و متجاوزان غربی است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی، امام جمعه گناوه صبح امروز سی تیر در خطبه‌های نماز عید قربان که در مصلی نماز گناوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد ضمن تبریک عید بزرگ قربان و فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت: عید قربان روز بسیار بزرگی و در حقیقت قربانگاه نفس و مجالی برای رسیدن به شرافت و بندگی خداوند است.

وی در ادامه افزود: همانگونه که حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) دو پیامبر بزرگ امر الهی را اطاعت کردند و در مسلخ گاه زندگی بار دیگر مراحل امتحانات الهی را به مؤمنان حقیقی نشان دادند، عید قربان نیز تلنگری برای عیار دلدادگی بندگان مخلص و حقیقی است.

امام‌جمعه گناوه با اهمیت و عظمت عید غدیر خاطرنشان کرد: روز عید غدیر افضل اعیاد الهی است و باید این عید بزرگ هر چه باشکوه‌تر گرامی داشته شود.

تنها راه برون رفت از عقب ماندگی، مقاومت در برابر دشمنان و متجاوزان غربی است/ ارسالی چهارشنبه

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسلمانان جهان به مناسبت ایام حج تشریح کرد: اگر چه سال گذشته و امسال به دلیل شیوع کرونا همه واجدین و مشتاقان بیت الله الحرام و مدینه منوره نتوانستند در مراسم حج حضور پیدا کنند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی این استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در زیارت بیت الله را امتحانی گذرا خواندند و با تاکید بر لزوم کم رنگ نشدن پیام‌های حج مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به ویژه آمریکا را از جمله پیام‌های متعالی حج دانستند.

رکنی حسینی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبری در این پیام مهم ادامه داد: امروز در جهان ۶۰ کشور مسلمان با منابع سرشار الهی وجود دارد در حالی که دیده می‌شود، عقب ماندگی در میان این کشورها بیشتر است و تنها راه برون‌رفت از این وضعیت مقاومت در برابر دشمنان و متجاوزان غربی است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha