رویکرد مهرواره محله همدل؛ انتقاد غیر مستقیم و حل مشکلات
کد خبر: 3985311
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد:

رویکرد مهرواره محله همدل؛ انتقاد غیر مستقیم و حل مشکلات

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با اشاره به رویکرد مشارکت محور طرح مهرواره محله همدل، گفت: رویکرد مهرواره محله همدل، انتقاد غیر مستقیم و یافتن راهی برای حل مشکلات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا طاهری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از برگزاری جلسه داوری آثار ارسالی به جشنواره مهرواره محله‌ی همدل استان بوشهر خبر داد و گفت: روز گذشته جلسه داوری آثار ارسالی به این جشنواره با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فاطمه کرمپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا کمیته داوران در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه تمام آثار ارسال شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان اعضا شرکت‌کننده در جلسه به ارزیابی و داوری آثار مورد نظر پرداختند.

طاهری به توضیح روند امتیازگیری آثار پرداخت و افزود: پس از بررسی‌های انجام گرفته و احتساب معدل امتیازهای داوری و پیامک‌های مردمی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، با کسب ۹۰ امتیاز به‌عنوان نخست استانی دست یافت و به مرحله کشوری راه یافت.

وی به معرفی مقام‌های دوم و سوم این جشنواره پرداخت و بیان کرد: اکرم غیب اللهی، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) خورموج با کسب رتبه ۸۴ و مصطفی بدری، با کسب ۸۲ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم مهرواره‌ی محله‌ی همدلی استان بوشهر را به دست آوردند.

طاهری با تشریح جزئیات این طرح تصریح کرد: طرح مهرواره محله همدل اقدام در راستای حل مشکلات و مسائل مربوط به حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مذهبی، اخلاقی، حقوقی، خانواده، زنان، رسانه و هویت‌بخشی، سبک زندگی و سلامت، گفتمان انقلابی و فرهنگی ایرانی اسلامی، فساد و انحراف عملکرد و نهایتاً آسیب‌های اجتماعی را در محله‌ها دنبال می‌کند.

وی به توضیح رویکرد جشنواره محله همدل پرداخت و بیان کرد: جشنواره «مهرواره محله همدل» رویکردی مشارکت محور در قالب انتقاد غیرمستقیم دارد که علاوه بر بیان مشکلات و کمبودها، تلاش می‌کند با فرهنگ‌سازی طرح مشکلات و بیان مسئله توسط مردم و با احساس مسئولیت و همدلی دلسوزانه مشکل را رصد کرده و نسبت به رفع آن به ارایه راهکار بپردازد.

مدیرکل سازمان تبلیغات هدف از برگزاری این مهرواره را حل مشکلات مردم دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این مدل جدید تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه‌های مختلف محلات و شهرها توسط خود شهروندان شناسایی شده و برای رفع این مشکلات مدل گفتمانی حل مسئله را نهادینه کند تا بدون دغدغه مسائل یاد شده برطرف و زمینه توسعه در ابعاد مختلف مهیا شود.

رویکرد مهرواره محله همدل، انتقاد غیر مستقیم و یافتن راهی برای حل مشکلات است/ ارسالی سه شنبه

رویکرد مهرواره محله همدل، انتقاد غیر مستقیم و یافتن راهی برای حل مشکلات است/ ارسالی سه شنبه

رویکرد مهرواره محله همدل، انتقاد غیر مستقیم و یافتن راهی برای حل مشکلات است/ ارسالی سه شنبه

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha