درخشش بانوی بوشهری در جشنواره کشوری «من یک دختر موفق ایرانی هستم»
کد خبر: 3985153
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

درخشش بانوی بوشهری در جشنواره کشوری «من یک دختر موفق ایرانی هستم»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری «من یک دختر موفق ایرانی هستم»، از کسب مقام برتر این جشنواره توسط یک بانوی بوشهری خبر داد.

حمید زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از انتخاب دختر هنرمند خورموجی در جشنواره کشوری «من یک دختر موفق ایرانی هستم» خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره «من یک دختر موفق ایرانی هستم» از طرف امور زنان وزارت آموزش و پرورش در خرداد ماه سال جاری و در رشته‌های ادبی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی منتشر شده بود.

زارعی اظهار کرد: پس از اعلام نتایج، فاطمه زهرا قاسمی از هنرمندان شهرستان دشتی، توانست مقام اول عکاسی را در رشته هنرهای تجسمی نخستین دوره این جشنواره کسب کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: معرفی دختران توانمند ایران، توجه ویژه به جامعه بزرگ دختران و پرورش مهارت‌های اجتماعی مثل خودباوری اعتماد به نفس و خلاقیت از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

زارعی بیان کرد: جشنواره «من یک دختر ایرانی هستم» به‌صورت مجازی ویژه دختران تمام مقاطع تحصیلی دانش آموزی کشور بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی کسب این عنوان را به جامعه فرهنگی و هنری شهرستان تبریک عرض کرده و برای فاطمه زهرا قاسمی در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha