صداوسیما نقش محوری در توسعه فرهنگ مهارت آموزی بر عهده دارد
کد خبر: 3984897
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر:

صداوسیما نقش محوری در توسعه فرهنگ مهارت آموزی بر عهده دارد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به نقش محوری و استراتژیک صداوسیما در فرهنگ‌سازی در جامعه، گفت: صداوسیما نقش محوری در توسعه فرهنگ مهارت آموزی، بر عهده دارد و می‌تواند کمک بسزایی به این مرکز داشته باشد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالمجید دراهکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر امروز،27 تیرماه در نشستی که با مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر داشت با اشاره به نقش محوری صداوسیما در فرهنگ‌سازی جامعه، گفت: صداوسیما در توسعه فرهنگ کار و مهارت‌آموزی در استان بوشهر نقش محوری دارد.

دراهکی با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بیان کرد: اهداف، برنامه‌ها و رسالت محوری این سازمان در راستای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه است و همچنین در این راستا هفته‌ای به نام هفته ملی مهارت در تقویم خود داریم که شروع این هفته از ۳۱ تیر تا شش مردادماه است. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر بر تعامل دو طرف برای توسعه همکاری تأکید کرد و اظهار داشت: حوزه مهارت‌آموزی محصول همگرایی است و آموزش مهارتی محصول ائتلاف‌های این‌چنینی است.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند مشاغلی که در آینده به وجود می‌آیند متکی بر مهارت هستند و نهاد و یا نظام آموزشی مهارتی می‌تواند به این نیازها پاسخ دهد.

دراهکی به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پرداخت و تشریح کرد: ما در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به دنبال این هستیم که بستر مناسبی از شغل و فرصت‌های این حوزه برای جوانان ایجاد کنیم که در این راستا قدردان زحمات و تلاش‌های رسانه استانی هستیم که به ترویج و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کمک بسزایی کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به نگاه توسعه‌ای صداوسیمای مرکز استان افزود: صداقت و تلاش‌های ارزشمند مجموعه رسانه استانی، جایگاه ویژه و موفقیت‌های چشمگیر این مجموعه را به همراه داشته است.

دراهکی با بیان فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر، بیان کرد: به منظور تولید برنامه‌های مرتبط با اشتغال و مهارت‌آموزی و معرفی جوانان موفق در حوزه‌های مختلف آماده هرگونه همکاری با صداوسیمای مرکز بوشهر هستیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha