شورای شهر برای پیشبرد امور و خدمت به مردم باید هماهنگ و همگرا باشد
کد خبر: 3985702
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:

شورای شهر برای پیشبرد امور و خدمت به مردم باید هماهنگ و همگرا باشد

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم هماهنگی و همگرایی نمایندگان مردم در شورای شهر گفت: شوراها نقش مهم و تأثیر گذاری دارند و برای پشبرد امور و خدمت به مردم باید هماهنگ و همگرا باشد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز گذشته سی تیر در نشست با منتخبین شورای اسلامی شهر دیلم گفت: خدمت به مردم یک وظیفه قطعی و عبادی است که در هر مسئولیتی قرار داریم باید به بهترین شکل خدمت کنیم.

جمیری با اعلام آمادگی برای حمایت از شورای شهر خاطرنشان کرد: در همه مراحل آمادگی داریم که در مجرای خاص و قانونی خود کارها را دنبال کنیم که به حول و قوه الهی مشکلات رفع خواهد شد و در این راستا فارغ هر نوع نگاه سیاسی کمک خواهم کرد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شوراها یک مجلس محلی هستند که نمایندگان مردم در آن برای اداره امور شهری و امور مختلف تصمیم می‌گیرند و بر اجرای صحیح این تصمیمات نظارت می‌کنند.

جمیری با اشاره به لزوم هماهنگی و همگرایی بین اعضای شورا برای پیشبرد امور و خدمت به مردم اذعان کرد: شوراها نقش مهم و تأثیر گذاری دارند و شما که با آشنایی از شرایط حاکم بر شهر و با برنامه و نگاهی نو به میدان آمده‌اید باید به همه قول‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده‌اید عمل کنید.

وی ادامه داد: همفکر و همراه بودن اعضای منتخب شورا توفیق بزرگی است که زمینه را برای انجام کار تیمی تأثیرگذار فراهم کرده است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم وجود وحدت بین نمایندگان شورای شهر بیان داشت: آن چیزی که می‌تواند اثر گذار باشد و نقش شما را در عمل و اجرا مثبت نشان دهد حفظ وحدت است، شما باید باور داشته باشید که یک نفر نیستید و به صورت جمعی برای حل مسائل اندیشه کنید.

جمیری تفرقه و باندبازی را سم مهلکی در مسیر فعالیت شوراهای شهر دانست و تشریح کرد: خیلی از ضرر و زیان‌های اتفاق افتاده در برخی شوراها نتیجه تفرقه، دو دستگی و باندبازی در بین اعضای شوراست، اگر در میان شما تفرقه افتاد سست خواهید شد.

وی با بیان اینکه مشاوره‌های غلط از بیرون شورا باعث اختلاف و تفرقه خواهد بود، اظهار داشت: اگر با تحرکات بیرونی وحدت بین اعضای شورا از بین برود، کمترین اراده و تصمیم شورا نیز عملیاتی و اجرایی نخواهد شد و اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه است از بین خواهد رفت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان بوشهر گفت: موضوعات و مشکلات شهر دیلم را بیابید و اولویت بندی کنید و هدفمند در راه حل این مشکلات با وحدت گام بردارید.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بنده بدون هیچ محدودیتی هرچه در توان دارم در راه خدمتگزاری به مردم به میدان خواهم آورد تا به حل مشکلات کمک کنیم و بتوانیم برای دیلم کار مفیدی انجام دهیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha