بسیج تفکر و مکتبی برای تحقق ارزش‌های الهی است
کد خبر: 4016601
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم بیان کرد:

بسیج تفکر و مکتبی برای تحقق ارزش‌های الهی است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم پاسداشت خون شهدای انقلاب و نظام اسلامی بیان کرد: بسیج و بسیجی یک تفکر و یک مکتب برای تعالی و تحقق ارزش‌های الهی است.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شامگاه 5 آذرماه در مراسم یادواره شهدای روستای چهارمحال بندر گناوه ضمن تاکید بر لزوم برگزاری و گسترش برنامه‌ها و یادوارهای شهدا گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

جمیری با تاکید بر لزوم پاسداشت خون شهدا بیان‌کرد: مسئولان باید حافظ آرمان‌های شهدا و کسانی که جان خود را برای این کشور بخشیدند باشند، مدیران در نظامی مسئولیت دارند که خون بهای شهداست، کرسی‌ها و مناصب مسئولان حاصل خون شهداست.

وی با اشاره به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: اگر این تفکر بسیجی و روحیه جهادی بر ما حاکم باشد قطعاً اداره امور جامعه و حل مشکلات مردم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بهتر خواهد بود، بسیاری از گره‌هایی که در زندگی مردم ایجاد شده به واسطه فراموش کردن یاد و راه شهداست، اگر مسئولان به آرمان‌های شهدا توجه کنند مردم شرایط بهتری خواهند داشت.

جمیری بسیج و بسیجی را یک تفکر و یک مکتب برای تعالی و تحقق ارزش‌های الهی دانست و اذعان کرد: بسیج یک لباس نیست و بسیجی در یک نقطه جغرافیایی نمی گنجد، بسیجی مربوط به یک قشر خاص نیست و هر کسی که در اقصی نقاط جهان این تفکر را داشته باشد بسیجی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصیات بسیجی بیان کرد: هر کسی در مسیر دفاع از نظام اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی و مبارزه با ظلم و ستم گام بر می‌دارد او یک بسیجی است، شهدای گرانقدر با این تفکر در این میدان حضور پیدا کردند و برای تحقق ارزش‌های الهی تا آخرین نفس به پای این آرمان الهی ایستادند.

جمیری ادامه داد: شهدای گرانقدر بسیجیانی بودند که حقیقت زندگی را دریافتند. این دنیا در برابر حیات حقیقی که برای انسان در نظر گرفته شده کوچک و حقیر است. شهدای عظیم القدر ما در این حیات محدود مانند پرنده‌ای در قفس بودند و برای رسیدن به حیات طیبه و حقیقی این دنیا را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره تهاجم فرهنگی دشمنان به ارزش‌ها و اصول اسلامی گفت: امروز جبهه مبارزه و دفاع ما در برابر تهاجم بیگانه تغییر کرده است، در میدان‌های مبارزه‌ جدید نیاز به بسیجیان مبارزی داریم که برای احیای ارزش‌های الهی بجنگند.

انتهای پیام
captcha