جهاددانشگاهی بوشهر از دستاوردها و موفقیت‌های قابل اعتنایی برخوردار است
کد خبر: 3988866
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:

جهاددانشگاهی بوشهر از دستاوردها و موفقیت‌های قابل اعتنایی برخوردار است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوپا بودن جهاددانشگاهی در استان بوشهر، گفت: جهاددانشگاهی بوشهر، از دستاوردها و موفقیت‌های قابل اعتنایی برخوردار است.

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر، گفت: با وجود اینکه جهاددانشگاهی در استان بوشهر نوپاست و آخرین واحد استانی این نهاد محسوب می‌شود؛ از دستاوردها و موفقیت‌های قابل اعتنایی برخوردار است.

وی ادامه داد: هرچند نیاز به کار و حمایت‌های بیشتری از واحد بوشهر احساس می‌شود، اما فعالیت‌های کلی و نقشی که جهاددانشگاهی در پیش برد اهداف و فناوری‌های مورد نیاز کشور دارد؛ بسیار مهم و تعیین کننده است و در بعضی از حوزه‌های فناوری نقطه اتکایی برای عبور از چالش‌ها و رفع مانع‌ها محسوب می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش هرچه بیشتر و منسجم‌تر جهادگران در دستیابی و توسعه فناوری‌ها و دانش‌های روز آمد یک نهاد و یک مجموعه‌ی الگو را در اذهان شکل خواهد داد که ثمره اصلی آن انتشار و انعکاس روحیه خودباوری و عبور از مرزهای موهوم ناتوانی و تکثیر خواستن دانایی در بین جوانان و نسل‌های آتی خواهد بود.

وی یادآور شد: کار جهادی به معنای دقیق آن یعنی عالمانه بودن، خستگی ناپذیری و رضایت پروردگار را جستن؛ به تعبیر رهبر انقلاب این روحیه منشا شکست بن بست‌ها و عامل اصلی پیروزی‌ها بوده است و خواهد بود و خوشبختانه وجود این روحیه هم عامل موفقیت‌های چشم گیر جهاددانشگاهی در همه عرصه‌هاست مانند شهید کاظمی آشتیانی که ثمره خدمات او همچنان کشور و مردم را بهره می‌رساند.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اغلب برنامه‌هایی که به دعوت و درخواست جهاددانشگاهی بوده است توفیق حضور داشته‌ام و مواردی که از این مجموعه و در تعامل با سایر دستگاه‌ها مورد درخواست بوده تلاش بر همراهی ویژه داشته‌ام و امیدوارم در ادامه روند تغییرات مثبت پیش روی کشور و تاکید و تکیه‌ای که مجلس و دولت جدید بر استفاده هرچه بیشتر و حداکثری از توان و دانش بومی و روحیه کار جهادی دارند، شاهد هر چه پر رنگ‌تر شدن نقش این نهاد انقلابی در سال‌های پیش رو باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha